کد خبر : 1594828 | 08 اسفند 1397 ساعت 12:24 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ: واتفورد آخرین شانس ما نیست

یورگن کلوپ در واکنش به منتقدین لیورپول می‌گوید بر خلاف نظر رقبا و مخالفان تیمش، بازی امروز در مقابل واتفورد آخرین شانس مرسی‌سایدی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر نیست.

یورگن کلوپ: واتفورد آخرین شانس ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با وجود اینکه از چهار بازی قبلی خود در سه بازی به نتیجه تساوی رضایت داده اما در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و به همین خاطر شانس اول قهرمانی در فصل جاری این لیگ به حساب می‌آید. با اینحال، منتقدین لیورپول در روزهای اخیر یورگن کلوپ و تیمش را هدف گرفته و مدعی شده‌اند که مرسی‌سایدی‌ها قادر به رقابت با منچسترسیتی نیستند و امسال جام را بدست نخواهند آورد.

 

بسیاری از منتقدین لیورپول در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل واتفورد معتقدند این بازی آخرین شانس لیورپول برای اطمینان از کسب جام قهرمانی است و نتیجه‌ای به جز پیروزی، لیورپول را از جرگه مدعیان تراز اول قهرمانی خارج خواهد کرد.

 

1385044

 

اما یورگن کلوپ نظر دیگری دارد. کلوپ در آستانه دیدار مقابل واتفورد، این ادعای منتقدین که نتیجه این بازی قهرمانی یا نایب‌قهرمانی لیورپول را رقم می‌زند را رد کرده و گفت:" می‌گویند این تنها شانس ما برای قهرمانی است؟ من مخالفم. بعضی وقتها همه شانس یک تیم به یک بازی گره می‌خورد ولی این آخرین شانس ما نیست. شک نداشته باشید که این بازی آخرین شانس ما نیست".

 

کلوپ در ادامه با حمله به منتقدین لیورپول گفت:" ما وقتی یک بازی را 1-0 می‌بریم باید جواب بدهیم که چرا بیشتر گل نزده‌ایم. اگر مساوی کنیم باید جواب بدهیم که چرا 1-0 پیروز نشده‌ایم. می‌دانید که من از بازی‌مان در نیمه دوم مقابل یونایتد خوشم نیامد ولی فوتبال همین است. من این انتقادها را جدی نمی‌دانم".

 

 

دیدگاه‌ها