کد خبر : 1594830 | 08 اسفند 1397 ساعت 12:37 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت دنیس سوارز در امیریتس: تنهای تنها

درحالیکه آرسنال امشب در خانه خود به مصاف بورنموث می‌رود، تصاویری که از آخرین تمرین توپچی‌ها منتشر شده هواداران این تیم را نگران شرایط دنیس سوارز، بازیکن جدیدشان کرده است.

وضعیت دنیس سوارز در امیریتس: تنهای تنها

به گزارش "ورزش سه"، دنیس سوارز ماه گذشته با یک قرارداد قرضی از بارسلونا به آرسنال پیوست تا در ادامه  فصل کمک‌کار اونای امری، سرمربی توپچی‌ها باشد. اما در حالیکه آرسنال امروز در خانه خود به مصاف بورنموث می‌رود، تصاویر منتشرشده از آخرین تمرین توپچی‌ها باعث شده هواداران این تیم نگران وضعیت دنیس سوارز باشند چرا که در این تصاویر به نظر می‌رسد او هنوز نتوانسته با هم‌تیمی‌هایش دوست شود و در تیم تنها و منزوی است.

 

در تصاویر منتشر شده، دنیس سوارز در حالی دیده می‌شود که با هم‌تیمی‌هایش در حال بازی‌ای است که معمولاً برای تقویت قدرت تصمیم‌گیری و پاسکاری سریع در دستور کار مربیان قرار دارد. در این بازی، بازیکنان یک حلقه تشکیل داده و درحالیکه دو مدافع در مرکز حلقه قرار می‌گیرند، سعی می‌کنند با پاسهای سریع مانع از رسیدن پای مدافعین به توپ شوند.

 

در تصاویر مورد بحث، حرکت جالبی که بین لورن کوشینلی و ناچو مونترئال انجام می‌شود، باعث می‌شود همه بازیکنان حاضر در حلقه ناگهان به سراغ این دو بازیکن رفته و با آنها شوخی کنند. درحالیکه دو مدافع درون حلقه در حال بحث هستند که توپ را با موفقیت زده‌اند، بعضی آرسنالی‌ها شروع به شعار دادن می‌کنند تا فضایی بسیار صمیمی و دوستانه در مقابل دوربین‌ها شکل بگیرد.

 

1385726

 

اما آنچه هواداران آرسنال را نگران کرده واکنش دنیس سوارز به این لحظات است. درحالیکه هم‌تیمی‌های او همگی مشغول شوخی و جر و بحث‌های مفرح هستند دنیس سوارز تنهای تنها کناری ایستاده و با حالتی متعجب به هم‌تیمی‌هایش نگاه می‌کند.

 

باید دید آیا اونای امری می‌تواند سوارز را با موفقیت به ترکیب تیمش اضافه کند و از او به عنوان ابزاری کارآمد برای پیشبرد اهدافش استفاده کند یا ناتوانی سوارز در برقراری ارتباط با هم‌تیمی‌هایش او را به انتقالی ناموفق برای توپچی‌ها تبدیل خواهد کرد؟

 

دیدگاه‌ها