کد خبر : 1594887 | 08 اسفند 1397 ساعت 17:08 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیل و جبران اشتباه حاشیه ساز مقابل لوانته (عکس)

انتشار تصاویری جدید پس از گلزنی گرت بیل به لوانته نشان می دهد که او از حرکت خود پشیمان شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بیل فصل را خوب شروع کرد اما رفته رفته دچار افت شد و با درخشش وینیسیوس تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

 

 

1385825

 

1385234

 

 

او یکشنبه شب و برابر لوانته نیز کار را از روی نیمکت شروع کرد و نیمه دوم وارد میدان شد و دقیقه 78 پنالتی دوم رئال در بازی را به گل تبدیل کرد. اتفاق عجیب اما پس از گل رخ داد. لوکاس واسکز برای شادی گل به بیل نزدیک شد اما ستاره ولزی با پس زدن دست لوکاس و با عصبانیت شروع به دویدن به سمت مرکز زمین کرد و با گذر از کنار دیگر بازیکنان، گل خود را جشن نگرفت. 

 

 

1385116

 

 

حرکت بیل واکنش هایی بسیار منفی را متوجه وی ساخت اما انتشار تصاویری جدید که از یک زاویه دیگر گرفته شده، نشان می دهد که او خیلی زود از حرکت خود پشیمان شده و از هم تیمی هایش دلجویی کرده است. بیل ابتدا با ناچو دست می دهد و سپس همین کار را با رافا و واران و کارواخال تکرار می کند. لوکا مودریچ و همچنین لوکاس واسکز نفرات بعدی هستند که بیل از آنها دلجویی کرده و گل خود را با آنها جشن می گیرد.

ستاره ولزی روز گذشته نیز در تمرین رئال شاداب و خندان بود و مشخص بود که کسی از او دلگیر نیست. حالا مشخص می شود که دلیل این قضیه چه بوده است.

 

 

 

1385824

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها