کد خبر : 1595012 | 09 اسفند 1397 ساعت 08:30 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: کپا با نیمکت‌نشینی بدهی خود را داد

ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل تاتنهام از این نتیجه ابراز رضایت کرد و گفت کپا با نیمکت‌نشینی در این بازی، دِین خود را به هم‌تیمی‌هایش ادا کرده است.

ساری: کپا با نیمکت‌نشینی بدهی خود را داد

به گزارش"ورزش سه"، چلسی دیروز در  خانه خود استمفوردبریج، در دربی شهر لندن به مصاف تاتنهام رفت تا با پیروزی 2-0 بحران‌های اخیر را پشت سر بگذارد. چلسی که به خصوص بعد از فینال جام اتحادیه و ماجرای پر سر و صدای تعویض کپا و درگیری‌اش با ساری، در بحران فرو رفته بود با این پیروزی مهم برای آبی‌ها، به سرمربی ایتالیایی کمک کرد تا از جایگاهش در این تیم مطمئن‌تر شود.

 

بعد از پیروزی دیروز مقابل تاتنهام، اولین سوالها از ساری درباره کپا و نیمکت‌نشینی او در این بازی بود. ساری در پاسخ به این سوالات گفت:" به نظرم تصمیم درستی بود. کپا مرتکب اشتباه بزرگی شده بود که بعد متوجه شد و بدهی‌اش را با باشگاه تسویه کرد. حالا هم باید دِین خود را به تیم ادا می‌کرد".

 

1385951

 

ساری در ادامه درباره بازی گفت:" من معتقدم که با این نتیجه می‌توانیم بار دیگر به رقابت جدی با تاتنهام در جدول امیدوار باشیم. البته فاصله امتیازی ما خیلی زیاد است ولی این را فراموش نکنید که ما یک بازی کمتر از آنها داریم".

 

سرمربی ایتالیایی چلسی درباره شایعات جدایی‌اش از چلسی گفت:" من در روزهای اخیر دو سه بار با باشگاه صحبت کرده‌ام.مشکل ما خیلی بزرگ نیست. این به نظر من مشکل بزرگی نمی‌آید. در این شغل آدم هر هفته تحت فشار قرار می‌گیرد و این طبیعی است. هر مربی‌ای که دو سه بازی پشت سر هم ببازد تحت فشار قرار می‌گیرد".

 

دیدگاه‌ها