کد خبر : 1595013 | 09 اسفند 1397 ساعت 08:58 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نشان دادیم چطور باید فوتبال کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با تمجید از شاگردانش به خاطر پیروزی 5-0 مقابل واتفورد از آنها خواست با همین کیفیت به درخشش در لیگ برتر ادامه دهند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

کلوپ: نشان دادیم چطور باید فوتبال کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد به  مصاف واتفورد رفت و در بازی‌ای که از سوی بسیاری از کارشناسان به عنوان یکی از حساس‌ترین بازی‌های قرمزها در فصل اخیر معرفی شده بود با درخششی خارق‌العاده توانست واتفورد را با پیروزی 5-0 بدرقه کند. شاگردان کلوپ حالا در پایان هفته بیست و هشتم با 69 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از نزدیک‌ترین رقیب‌شان منچسترسیتی صدرنشین جدول لیگ برتر هستند.

 

کلوپ در پایان بازی گفت:" امروز شاهد یک بازی فوتبال خارق‌العاده بودیم. من برای بچه‌ها خیلی خوشحالم چون آنها لیاقت این پیروزی را داشتند".

 

1384855

 

یورگن کلوپ در ادامه گفت:" بازی ما نمونه عالی‌ای بود که نشان می‌داد فوتبال را چطور باید بازی کرد. حالا ما باید این نمونه را بارها و بارها تکرار کنیم. ما امشب در فاز دفاعی عالی و روان بازی کردیم. این بازی دقیقاً همان چیزی بود که من می‌خواستم".

 

یورگن کلوپ در پاسخ به پرسشی درباره نمایش محمد صلاح گفت:" صلاح که امشب باورنکردنی بود. او امشب طوری بازی کرد که واقعا هیچ فوتبالیستی به جز خودش نمی‌تواند بازی کند. رویهم‌رفته همه بازیکنان من در این بازی عالی بودند".

 

دیدگاه‌ها