کد خبر : 1595014 | 09 اسفند 1397 ساعت 09:12 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

مانه و زیباترین گل پشت پای تاریخ لیگ برتر (عکس)

لیورپول ستاره‌های تکنیکی زیادی در اختیار دارد ولی در جریان پیروزی درخشان دیشب مقابل واتفورد، سادیو مانه و محمد صلاح دو لیورپولی‌ای بودند که با نمایش فوق‌العاده‌شان نگاه‌ها را به خود جلب کردند.

مانه و زیباترین گل پشت پای تاریخ لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیورپول دیشب در آنفیلد موفق شد با ارائه یک بازی برتر و تماشایی، واتفورد را با پیروزی پرگل 5-0 بدرقه کند اما یکی از دو گل سادیو مانه در این بازی که با پشت پا و به شکلی تماشایی به ثمر رسید یکی از خبرسازترین صحنه‌های این بازی بود.

 

این دومین گل مانه در نیمه اول بود و سادیو 11 دقیقه پیش از آن با ضربه سر، سانتر زیبای هم‌تیمی‌اش را به گل تبدیل کرده بود. به این ترتیب مانه با زدن گل استثنایی خود با پشت پا، در همان 20 دقیقه اول تیمش را 2-0 جلو انداخت تا نشان دهد برای لیورپول چه گنجینه گرانبهایی است.

 

1385915

 

سانه در کل بازی و به خصوص در نیمه اول، یک تنه واتفورد را به زانو درآورده بود. حرکات تکنیکی ویرانگر این ستاره  لیورپول کار را برای بازیکنان واتفورد سخت کرده بود و او عملا همچون سلاحی ویرانگر باروهای دفاعی واتفورد را یکی بعد از دیگری فرو می‌ریخت.

 

1385953

 

البته می‌توان گفت که مانه پیش از زدن گل دوم، توپ را با  ضربه اول بد مهار کرده بود ولی او با هوشمندی توانست این دریافت بد را با ضربه پشت پای بی‌نظیرش به گل تبدیل کند تا یکی از زیباترین گلهای این هفته لیگ برتر به ثمر برسد.

 

 

دیدگاه‌ها