کد خبر : 1595015 | 09 اسفند 1397 ساعت 09:24 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: لیورپول برای قهرمانی آماده است

ویرژیل فن‌دایک که در جریان پیروزی 5-0 لیورپول مقابل واتفورد دو گل در اواخر بازی به ثمر رساند بعد از بازی از نتیجه بازی، عملکرد لیورپول و گلزنی‌های خودش بسیار راضی و خوشحال بود.

فن‌دایک: لیورپول برای قهرمانی آماده است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در دیداری که می‌توانست بر شانس  قهرمانی این تیم تاثیر قابل توجهی بگذارد به مصاف واتفورد رفت و با ارائه یک بازی برتر این تیم را 5-0 شکست داده و به رقبایش نشان دهد که عزم خود را برای فتح جام قهرمانی جزم کرده است. ویرژیل فن‌دایک، در این بازی یکی از بهترین‌های لیورپول بود و با دو گلی که به ثمر رساند بازی خوب خود را کامل کرد.

 

1385955

 

فن‌دایک بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" رویهم‌رفته عملکرد عالی‌ای داشتیم. ما حاکم میدان بودیم و درصد مالکیت توپ‌مان خیلی زیاد بود. ما به خصوص در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و گلهای عالی‌ای به ثمر رساندیم".

 

ویرژیل فن‌دایک در ادامه گفت:" شکی نیست که من از اینکه اسمم بین گلزنهای این بازی است خوشحالم".

 

1385956

 

ستاره هلندی لیورپول درباره نبرد قهرمانی لیگ برتر بین  لیورپول و سیتی گفت:" هر کسی درباره این نبرد نظر خودش را دارد. ما فقط باید روی بازی‌هایمان تمرکز کنیم و در بازی مقابل واتفورد همین کار را کردیم و موفق شدیم. ما با اینکه وقت کمی داشتیم تا خودمان را برای این بازی آماده کنیم ولی خیلی خوب آماده شده بودیم. ما برای نبرد بر سر قهرمانی آماده‌ایم و هیچ نگرانی‌ای نداریم".

 

دیدگاه‌ها