کد خبر : 1595025 | 09 اسفند 1397 ساعت 10:01 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: اوزیل حالا دیگر راضی‌تر است

اونای امری بعد از پیروزی 5-1 شاگردانش مقابل بورنموث که با درخشش مسوت اوزیل همراه بود گفت هنوز تصمیم نگرفته که در دربی روز شنبه مقابل تاتنهام، از ابتدا از اوزیل استفاده کند یا نه.

اونای امری: اوزیل حالا دیگر راضی‌تر است

به گزارش "ورزش سه"،  آرسنال دیروز در ورزشگاه خانگی‌اش، امیریتس، با ارائه نمایشی فوق‌العاده موفق شد بورنموث را 5-1 در هم بکوبد و در آستانه دربی لندن که روز شنبه بین این تیم و تاتنهام برگزار می‌شود نشان دهد روزهای بد را پشت سر گذاشته است.

 

با وجود ناراحتی‌هایی که از ابتدای فصل بین امری و مسوت اوزیل از یک سو، و ستاره آلمانی و هواداران آرسنال از سوی دیگر، وجود داشته اوزیل دیروز نشان داد که اگر آماده و روی فرم باشد برای توپچی‌ها چه گنجینه باارزشی خواهد بود. امری در پایان بازی ضمن تمجید از اوزیل گفت هنوز تصمیم نگرفته که در دربی تاتنهام از او از ابتدای بازی استفاده کند یا نه.

 

1385963

 

اونای امری در پایان بازی دیروز گفت:" من باید این بازی را به دقت تماشا کرده و تحلیل کنم. بعد از آن هم بازی‌های تاتنهام را تحلیل خواهم کرد و بعد از این تحلیل‌ها است که برنامه خودم برای بازی مقابل تاتنهام را طراحی خواهم کرد".

 

سرمربی توپچی‌ها در ادامه گفت:" ما به تک‌تک بازیکنان‌مان نیاز داریم، چه آنهایی که در زمین هستند و چه آنهایی که روی نیمکت می‌نشینند. ما از همه بازیکنان می‌خواهیم با جدیت و تعهد در خدمت تیم باشند. برای اینکه بتوانیم مثل امروز عملکرد عالی‌ای داشته باشیم از همه بازیکنان می‌خواهم که به تیم کمک کنند".

 

1385964

 

امری در ادامه گفت:" به نظر اوزیل حالا دیگر از بازی با ما راضی‌تر است. من به بازیکنانم واقعا افتخار می‌کنم. اوزیل امروز با کیفیت بازی‌اش به ما کمک زیادی کرد. رویهم‌رفته امروز عملکرد خوبی داشتیم و باید به تک‌تک بازیکنان‌مان افتخار کنیم. ما همیشه در امیریتس به دنبال بازی‌های عالی و نتایج خوب هستیم و امروز در هدف‌مان موفق شدیم".

 

 

دیدگاه‌ها