کد خبر : 1595040 | 09 اسفند 1397 ساعت 10:37 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پدرو: ماجرای کپا رختکن چلسی را دوشقه نکرده

پدرو رودریگز، ستاره اسپانیایی چلسی بعد از پیروزی 2-0 این تیم مقابل تاتنهام در دربی لندن گفت ماجرای تعویض کپا و درگیری‌اش با ساری، رختکن چلسی را دو شقه نکرده است.

پدرو: ماجرای کپا رختکن چلسی را دوشقه نکرده

به گزارش "ورزش سه"، پدرو رودریگز، ستاره اسپانیایی چلسی که در جریان پیروزی 2-0 آبی‌های بر تاتنهام، در دربی دیشب لندن، نمایش درخشانی داشت و گل اول چلسی را به ثمر رساند، بعد از بازی گفت ماجرای درگیری سرمربی تیم، ساری و دروازه‌بان اول چلسی، کپا در فینال جام اتحادیه باعث ایجاد دودستگی در رختکن چلسی نشده.

 

1385994

 

کپا که بعد از آن ماجرا با جریمه کسر یک هفته از حقوقش مواجه شده و از ساری و تیمش عذرخواهی کرده بود، در دربی حساس دیروز نیمکت‌نشین شده بود تا ویلی کابایرو به جای او درون دروازه بایستد و در این بازی مهم یک کلین‌شیت به نام خود ثبت کند.

 

پدرو، زننده گل اول چلسی در بازی دیروز، در این باره گفت:" این هفته حرف و حدیثهای زیادی درباره باشگاه ما مطرح بود و این مسائل می‌تواند تعادل تیم را به هم بزند. ولی واقعیت این است که ما در رختکن همه با هم هستیم و مثل یک تیم فوق‌العاده در کنار هم فوتبال می‌کنیم و می‌جنگیم".

 

1385992

 

ستاره اسپانیایی چلسی در ادامه گفت:" ما به حرف و حدیثهایی که مطرح شده بود اهمیت ندادیم. این خیلی مهم است. تمرکز ما فقط روی این است که در همه بازی‌ها عالی کار کنیم و سه امتیاز را بگیریم. چون از اینجا تا پایان فصل همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که در جمع چهار تیم صدرنشین قرار بگیریم".

 

 

دیدگاه‌ها