کد خبر : 1595066 | 09 اسفند 1397 ساعت 12:13 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت سادیو مانه از پست جدیدش در خط حمله

سادیو مانه که در دیدار دیروز لیورپول و واتفورد به عنوان مهاجم مرکزی بازی می‌کرد و دو گل، از جمله یک گل پشت ‌پای زیبا به ثمر رساند می‌گوید از پست جدید خود بسیار راضی است.

رضایت سادیو مانه از پست جدیدش در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیروز لیورپول و واتفورد با توجه به اینکه روبرتو فیرمینو نمی‌توانست برای مرسی‌سایدی‌ها به میدان برود، یورگن کلوپ از دیووک اوریگی در سمت چپ خط حمله سه نفره خود استفاده کرد و مانه را به مرکز خط حمله منتقل کرد. این تغییر تاکتیکی نتیجه درخشانی داشت چرا که مانه در 20 دقیقه اول بازی دو گل به ثمر رساند و گل دوم پشت پای او یکی از زیباترین گلهای دوران فوتبالی‌اش را رقم زد.

 

1386034

 

مانه بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ترنت سانتر خیلی خوبی کرد و من که در محوطه جریمه بودم شانس آوردم و توانستم گل بزنم. بله این گل یکی از ماجراجویانه‌ترین گلهایی بود که تا حالا زده‌ام".

 

سادیو مانه در ادامه گفت:" ولی از همه مهمتر سه امتیازی بود که بدست آوردیم و از این بابت خیلی خوشحالم. من از زمانی که به لیورپول آمده‌ام اولین بار بود که در مرکز خط حمله بازی می‌کردم. همیشه گفته‌ام من در خدمت تیم هستم و هر پستی که مربی از من بخواهد تمام سعی‌ام را می‌کنم که برای تیم مفید باشم".

 

1386033

 

مانه در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" ما بازی را سریع شروع کردیم و فرصت‌های زیادی خلق کردیم. در نهایت پنج گل زدیم و با شایستگی در این بازی پیروز شدیم".

 

دیدگاه‌ها