کد خبر : 1595070 | 09 اسفند 1397 ساعت 12:32 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

مقصر گل‌ به خودی تاتنهام: تریپیه یا لوریس؟(عکس)

گل به خودی عجیب کیه‌ران تریپیر، بازیکن تاتنهام که باعث شد دربی لندن 2-0 به سود چلسی به پایان برسد، هواداران هاتسپر را عصبانی کرده و آنها از این گل به عنوان گل به خودی خنده‌دار یاد می‌کنند.

مقصر گل‌ به خودی تاتنهام: تریپیه یا لوریس؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تاتنهام و چلسی دیروز در دربی حساس لندن در استمفوردبریج به مصاف هم رفتند. پدرو در دقیقه 57 اولین گل بازی را برای چلسی به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه 84 گل به خودی عجیب و ناشیانه کیه‌ران ترپییر، ستاره انگلیسی ملی‌پوش تاتنهام، باعث شد یاران ماتوریتزیو ساری این بازی را با پیروزی 2-0 به پایان برده و تاتنهام دومین شکست پیاپی خود را تجربه کند.

 

روی صحنه گل دوم چلسی، عملا هیچ خطری دروازه هوگو لوریس را تهدید نمی‌کرد. چرا که ضربه سر اولیویه ژیرو به هیچ کدام از بازیکنان آبی‌پوش نرسیده بود. اما تریپیر با حرکتی عجیب توپ را از هوگو لوریس عبور داد تا هواداران تاتنهام را خشمگین کند.

 

1386042

 

هاتسپری‌ها بعد از بازی به انتقاد شدید از گل به خودی تریپیر پرداخته و از آن به عنوان گل به خودی مضحک نام بردند. اما ریو فردیناند، کارشناس بازی در شبکه BT بعد از به صدا درآمدن سوت داور، مقصر این گل به خودی را نه تریپیر بلکه دروازه‌بان تاتنهام دانست.

 

فردیناند در این باره گفت:" من به عنوان یک مدافع، دروازه‌بان را مقصر گل به خودی تاتنهام می‌دانم".

 

1386046

 

ریو فردیناند در ادامه گفت:" اولیویه ژیرو پاس گل عالی‌ای می‌دهد. اگر به تصویر نگاه کنید متوجه می‌شوید که او به تریپیر نگاه می‌کند، بعد سرش را پایین می‌اندازد و دیگر به او نگاه نمی‌کند".

 

1386043

 

فردیناند در ادامه توضیحاتش اضافه کرد:" ژیرو می‌بیند که دروازه‌بان روی خط دروازه است. تا اینجا مشکلی نیست ولی به محض اینکه لوریس خط دروازه را ترک می‌کند و جلو می‌کشد، آنهم بدون اینکه تریپیر تحت فشار باشد و نیازی به دخالت او داشته باشد، با این حرکت لوریس موقعیت کلا آشفته می‌شود و در این شرایط گل به خودی خوردن طبیعی است".

 

 

دیدگاه‌ها