کد خبر : 1595313 | 10 اسفند 1397 ساعت 11:17 | 109.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه جنجالها به خاطر تکل کروس

مسی را می زنند و کارت نمی گیرند(عکس)

هواداران بارسلونا همچنان از تکل خشن تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید روی لیونل مسی، در ال‌کلاسیکوی روز چهارشنبه، که از طرف داور با هیچ جریمه‌ای روبرو نشد، عصبانی هستند.

مسی را می زنند و کارت نمی گیرند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تکل بسیار خشن تونی کروس روی لیونل مسی در جریان پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی کوپا دل‌ری، هواداران بارسا را عصبانی کرده، به خصوص به این خاطر که کروس به خاطر این تکل خشن با هیچ جریمه‌ای از سوی داور مواجه نشده و حتی کارت زرد هم دریافت نکرده است.

 

1386315

 

در ال‌کلاسیکوی روز چهارشنبه، رئال مادرید که انتظار داشت با توجه به گل زده در خانه حریف در بازی رفت، در خانه خود به راحتی به فینال جام حذفی صعود کند، با بارسلونایی روبرو شد که برای پیروزی به میدان آمده بود و در آخر رئال فهمید که در مقابل این بارسا حرفی برای زدن نخواهد داشت.

 

1386318

 

به همین خاطر عصبانیت بازیکنان رئال از شرایط بازی طبیعی به نظر می‌رسید. عصبانیتی که تونی کروس، ستاره آلمانی رئال، در دقیقه 43 بازی آن را روی لیونل مسی خالی کرد.

 

1386317

 

تکل بسیار خشن کروس روی ابرستاره آرژانتینی از سوی داور با هیچ جریمه‌ای روبرو نشد و او حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرد، اما بازیکنان بارسا در آن لحظه و هواداران این تیم معتقدند کمترین جریمه کروس برای این حرکت باید یک کارت قرمز می‌بود.

 

1386319

 

هواداران بارسا در شبکه‌های اجتماعی با پخش متعدد ویدیوی صحنه خطای کروس، از کمیته داوری فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌پرسند که چطور ممکن است چنین خطای واضح و خشنی از سوی داور با هیچ جریمه‌ای روبرو نشود.

 

 

دیدگاه‌ها