کد خبر : 1595499 | 10 اسفند 1397 ساعت 21:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: فضای مجازی برایم اهمیتی ندارد

گنارو گتوزو، سرمربی جوان میلان، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ساسولو حاضر شد.

گتوزو: فضای مجازی برایم اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، روسونری که این هفته باید به مصاف ساسولو برود، در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و در تلاش برای بازگشت به لیگ قهرمانان بعد از چند سال غیبت در این تورنمنت مهم است.

 

گتوزو گفت: "در دیدار مقابل ساسولو با تمرکز کامل به میدان خواهیم رفت. حریف ما تیمی قدرتمند است و اگر نمایش خوبی برابر ساسولو نداشته باشیم تاوان بزرگی در انتطار ما خواهد بود. روبرتو دی زربی را به خوبی می شناسم و می دانم او بازیکنان خوبی در اختیار داشته و نسبت به سبک بازی تیم خود آگاهی دارد.

 

1366946

 

آیا فکر می کنید فضای مجازی برای من اهمیتی دارد؟ هرگز، زیرا من علاقه ای به جلب توجه ندارم. جدایی رومانیولی؟ او از بازی کردن در میلان و بستن بازوبند این تیم رضایت دارد.

 

رومانیولی؟ او هشت ماه قبل قرارداد خود را تمدید کرد و بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود. اینکه تیم های بزرگ خواهان جذب رومانیولی هستند پاداشی برای درخشش وی بوده است اما قرار نیست او از میلان جدا شود.

 

عملکرد اخیر پیانتک؟ این که مهاجمان در برخی بازی های نتوانند موفق به گلزنی شوند اتفاقی طبیعی است اما وی با حضور در تمرینات آرامش پیدا می کند و شرایط وی تغییری نکرده است.

دیدگاه‌ها