کد خبر : 1595522 | 11 اسفند 1397 ساعت 00:58 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست اینتر در خانه کالیاری

اینتر در اولین دیدار هفته بیست و ششم سری آ، در خانه کالیاری با نتیجه 2-1 شکست خورد و اکنون ممکن است رتبه سوم جدول را نیز از دست بدهد.

شکست اینتر در خانه کالیاری

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا تیم میزبان با گل چپیتلی پیش افتاد اما لائوتارو مارتینس کار را به تساوی کشید. ولی در همان نیمه اول، کالیاری به گل دوم رسید و در نهایت با همین نتیجه توانست به سه امتیاز بازی برسد.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، ابتکار عمل را در دست داشت. در دقیقه 10، روی ارسال سرنا، لونیتا صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل تر شد و اینتری ها هم پیش کشیدند و یکی دو موقعیت نصفه ونیمه روی دروازه حریف داشتند اما نتوانستند به گل برسند.

بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه سرانجام تیم میزبان در دقیقه 31 به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال چیگارینی، در بین مدافعان اینتر به چیپتلی رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

 

1386627

 

چیزی نمانده بود که کالیاری در دقیقه 33 به گل دوم برسد اما واکنش خوب هاندانوویچ، مانع از گلزنی ژوائو پدرو شد.

در مقابل، این اینتری ها بودند که در دقیقه 38 به گل تساوی رسیدند. روی حرکت خوب راجا ناینگولان در سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه حریف، لائوتارو مارتینس با یک ضربه سر دقیق از زاویه بسته، کار را تمام کرد.

اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه 43، کالیاری به گل دوم رسید. این بار هم روی یک ارسال از سمت راست از سرنا بود که پاوولتی با یک ضربه والی تماشایی، توانست دروازه حریف را باز کند.

در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و کالیاری با برتری 2-1 به رختکن رفت.

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 56، بار دیگر کار را به تساوی بکشند اما ضربات پولیتانو و مارتینس، راهی به چهارچوب دروازه میزبان پیدا نکرد.

حملات اینتر ادامه پیدا کرد اما دفاع خوب بازیکنان کالیاری، مانع از رسیدن آنها به گل دوم می شد. بهترین موقعیت های نرآتزوری در 10 دقیقه پایانی رقم خورد. ابتدا در دقیقه 82، ضربه خطرناک بورخا والرو، از بالای دروازه بیرون رفت.

 

 

1386628

 

 4 دقیقه بعد، روی ارسال کاندروا، این لائوتارو مارتینس بود که می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

در مقابل، این کالیاری بود که در دقیقه 90 صاحب ضربه پنالتی شد. خطای اشکرینیار روی دسپودوف، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. بارلا پشت ضربه قرار گرفت اما شوت او از بالای دروازه بیرون رفت تا تغییری در نتیجه بازی ایجاد نشود.

در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود کالیاری به پایان رسید تا با این لغزش اینتر، اکنون میلان این فرصت را داشته باشد که به رتبه سوم جدول صعود کند.

دیدگاه‌ها