کد خبر : 1595975 | 12 اسفند 1397 ساعت 17:30 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی 2  ملوان بندرانزلی 0 

لیگ یک/ دست‌انداز برای بهترین تیم دور برگشت

ملوانان در بازی امروز نتوانستند برابر سپاسی شیراز به موفقیت برسند. آنها که بازی های خوبی در دور برگشت از خود به نمایش گذاشتند با امید فراوانی در دیدار امروز حضور یافته بودند.

لیگ یک/ دست‌انداز برای بهترین تیم دور برگشت 

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلی قطعا یکی از ویژه ترین تیم های حاضر در لیگ دسته اول محسوب می شود. انزلیچی ها که از زمان حضور احمدزاده روی نیمکت توانستند بازی های خوبی به نمایش بگذارند در دور برگشت بازی های لیگ موفق به صدرنشینی (در جدول دور برگشت) شده بودند اما در بازی امروز نتوانستند به نتیجه ای بهتر از شکست 2 بر 0 دست پیدا کنند. 


آنها از بازی های هفته بیست و ششم، امروز  در شیراز به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز رفتند. در همان ابتدای بازی که هنوز دو تیم گرم نشده بودند یک گل غافلگیر کننده برای شیرازی ها به ثمر رسید تا شوک وارد شده به ملوانان اوضاع آنها را در این بازی پیچیده کند. گل سپاسی در دقیقه دهم بازی با ارسالی در محوطه جریمه ملوانان و ضربه پای راست علی اکبر حیدرنیا به ثمر رسید. پس از پیش افتادن فجری ها، شاگردان احمدزاده به دنبال پس دادن گل حریف راه دروازه این تیم را در پیش گرفتند و چند بار نیز توانستند موقعیت های مهمی برای خود به وجود بیاورند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد تا دو  تیم نیمه اول این بازی را با همان یک گل شیرازی ها به پایان برسانند. 


پس از آغاز نیمه دوم هر دو تیم به دنبال کسب برتری بودند و به همین دلیل سعی در راه انداختن قوای هجومی خود داشتند اما در این میان این فجری ها بودند که باز هم توانستند در دقایق ابتدایی نیمه به گل دوم بازی برسند. دومین گل سپاسی در دقیقه 55 توسط عباس بوعذار به ثمر رسید تا خیال تیم را تا حدی راحت کند. پس از این گل باز هم ملوانان به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند تا بتوانند اختلاف را با حریف کمتر کنند. 

 

1387217

 

ملوانان در ادامه بازی های خوب خود در دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول نتوانستند از پس فجرسپاسی بربیایند و نتیجه دیدار هفته بیست و ششم را به حریف خود واگذار کردند. شاگردان احمدزاده تا پیش از دیدار امروز در صدر جدول دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول حضور داشتند.


پس از گل دوم فجری ها، حساسیت بازی در بالاترین حد دنبال شد و هر دو تیم می توانستند دروازه حریف را باز کنند. در این میان سپیدپوشان به رهبری پژمان نوری چند بار نیز تا باز کردن دروازه حریف خود پیش رفتند اما موفق به این کار نشدند. نکته مهم این دیدار اعتراض های احمدزاده و مازیار زارع به برخی از سوت های داور بود و آنها به جد اعتقاد داشتند که داور به اشتباه برخی از صحنه ها را قضاوت کرده است. 


هر آنچه که بود فجری ها توانستند در این دیدار به برتری دو بر صفر دست پیدا کنند. با توجه به بازی هجومی ملوانان، شیرازی ها در دقایق پایانی نیمه دوم نیز می توانستند سومین گل را وارد دروازه حریف خود کنند اما این اتفاق نیز نیفتاد تا فجری ها بتوانند با کسب سه امتیاز این بازی خود را به امتیاز 30 برسانند و در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرند. 


ملوانان که تا پیش از این دیدار بهترین تیم دور برگشت رقابت های لیگ یک محسوب می شوند بدون کسب امتیاز از این دیدار همچنان 25 امتیازی باقی ماندند تا در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها