کد خبر : 1595993 | 12 اسفند 1397 ساعت 18:33 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی سرمربی PSG از تکرار خاطره تلخ بارسلونا

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن با وجود پیروزی برابر شیاطین سرخ در دیدار رفت، نگران شکست بزرگ در دیدار برگشت است.

نگرانی سرمربی PSG از تکرار خاطره تلخ بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار برگشت  مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید از منچستریونایتد پذیرایی کند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود  که تیم پاریسی در دیدار رفت در اولدترافورد توانست با دو گل شیاطین سرخ را شکست دهد.

با وجود پیروزی در دیدار رفت، سرمربی پاری سن ژرمن از این هراس دارد  که منچستریونایتد در دیدار برگشت، بازگشت دیگری را رقم زند و بازهم پاری سن ژرمن با وجود پیروزی خوب در دیدار رفت، ناکام بزرگ لیگ قهرمانان لقب گیرد.

 

 

1382189

 

 

توماس توخل، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در این رابطه، گفت:« امیدوارم که در دیدار برگشت همه چیز به خوبی پیش رود. ما در دیدار رفت نتیجه بسیار خوبی به دست آورده‌ایم و به خود ایمان داریم. با این حال نیمه دوم این دیدار هنوز باقی مانده است. بعضی شکست ۶ بر یک برابر بارسلونا را به یاد ما می اندازند و زنگ خطر را برای بازگشت دیگر به صدا در آورده اند اما بعضی دیگر هم از غیبت پل پوگبا و شانس بالای ما برای پیروز شدن می نویسند.

 در فوتبال احتمال هر نتیجه‌ای وجود دارد اما ما در هر حالتی آرام هستیم. ما هراسی از حریف نداریم. با این حال اعتماد به نفس کاذب و بیش از حد هم نداریم. ما بازیکنان بسیار با تجربه ای را در اختیار داریم که پیش از این هم برابر بارسلونا بازی کردند. مهم این است که در هر حالتی آرام بوده و تمرکز خود را از دست ندهیم.»

دیدگاه‌ها