کد خبر : 1596441 | 14 اسفند 1397 ساعت 14:06 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاله و پیام در پی جبران شکست دور رفت

شهرداری ورامین و سایپا فردا فینالیست می‌شوند؟

فردا با برگزاری دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شاید از چهره فینالیست‌ها رونمایی شود.

شهرداری ورامین و سایپا فردا فینالیست می‌شوند؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در دو شهر مشهد و تهران پیگیری خواهد شد تا شاید تکلیف دو فینالیست مسابقات مشخص شود.


سایپا که در دیدار اول دست به کار بزرگی زد و توانست کاله مازندران آماده را در خانه حریف شکست دهد، این شانس را دارد تا در تهران برابر کاله به برد دوم دست پیدا کند و مجوز حضور در فینال را پیدا کند. هر دو تیم در هفته های اخیر فرم بسیار خوبی داشتند و هر چند کاله در دیدار اول شکست خورد، اما قطعا این تیم هنوز امید زیادی برای کسب پیروزی دارد و در صورت شکست سایپا در تهران می تواند در بازی سوم و در خانه رویای صعود به فینال را محقق کند.


در دومین دیدار، پیام مشهد به مصاف شهرداری ورامین می رود. ورامینی‌ها در دیدار اول با نتیجه سه بر یک به برتری رسیدند و حالا در مشهد این پیام است که می خواهد مانع از فینالیست شدن شهرداری ورامین شود. پیام مشهد در خانه همواره تیمی متفاوت بوده و در لیگ نیز توانست تیم ورامینی را در مشهد شکست دهد و حالا به دنبال تکرار نتیجه لیگ برتر است تا کار را به بازی سوم بکشاند.


جنجال‌هایی که در مسابقه بین این ۲ تیم رخ داد، حساسیت کار را برای بازگشت فردا بالاتر برده است. البته مشهدی ها با یک مشکل بزرگ یعنی غیبت محمد موسوی به دلیل محرومیت مواجه هستند.


این دیدارها روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و در شرایطی که دو تیم سایپا و شهرداری ورامین بتوانند موفقیت خود در دیدارهای اول را تکرار کنند، به فینال راه پیدا خواهند کرد و در غیر این صورت شاهد بازی سوم بین تیم ها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها