کد خبر : 1596668 | 15 اسفند 1397 ساعت 10:42 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

گاف توخل: دعوت فردیناند به تمرین PSG

توماس توخل، سرمربی PSG از ریو فردیناند دعوت کرد برای تماشای تمرین این تیم به پاریس برود و تنها زمانی متوجه گاف خود شد که به او یادآوری کردند فردیناند با یونایتد روابط بسیار نزدیکی دارد.

گاف توخل: دعوت فردیناند به تمرین PSG

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، کارشناس BT Sport در آستانه دیدار پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در پاریس، در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، ترتیب مصاحبه‌ای اختصاصی با توماس توخل، سرمربی آلمانی PSG را داد و با توخل جلوی دوربین نشست و گفت و گو کرد.

 

1381275

 

توخل در این مصاحبه آنقدر به فردیناند علاقه‌مند می‌شود که از او دعوت می‌کند پیش از بازی دو تیم به یک جلسه تمرینی PSG رفته و تمرین پاریسی‌ها را از نزدیک تماشا کند. و البته سرمربی آلمانی زمانی متوجه گاف خود می‌شود که به او یادآوری می‌کنند، فردیناند، دفاع وسط سابق و یکی از اسطوره‌های یونایتد است که همچنان روابط بسیار نزدیکی با این باشگاه دارد.

 

1388038

 

فردیناند در مصاحبه با توخل درباره موضوعات مختلف صحبت می‌کند، از روابط او با نیمار تا احتمال بازی کردن امباپه در بازی امشب مقابل منچستر یونایتد. در پایان مصاحبه، توخل به فردیناند رو کرده و می‌گوید:" هر وقت بخواهی برای ناهار منتظرت هستیم. هر چند من ترجیح می‌دهم با هم شام بخوریم".

 

1388036

 

فردیناند در پاسخ به سرمربی PSG می‌گوید:" با کمال میل، حتی تماشای تمرین‌های شما خیلی لذت‌بخش است. می‌دانم قبل از بازی منچستریونایتد ممکن است مشکل‌ساز بشود ولی خیلی دوست دارم تمرین‌ شما را از نزدیک ببینم".

 

توخل که اینجا متوجه گاف خود شده بعد از کمی فکر کردن می‌گوید:" می‌شود قرارش را برای بعد از بازی منچستریونایتد بیندازیم؟". و فردیناند در پاسخ می‌گوید:" بله، کاملا متوجه هستم".

 

 

 

دیدگاه‌ها