کد خبر : 1596813 | 15 اسفند 1397 ساعت 17:22 | 54.6K بازدید | 0 دیدگاه

علی عسگری: کاملا از فوتبال دلسرد شده بود

بازیکن سابق پرسپولیس در رویای لژیونر شدن

بازیکن باسابقه پرسپولیس مدعی است که به دنبال آماده سازی خود برای حضور در فوتبال خارج از ایران است.

بازیکن سابق پرسپولیس در رویای لژیونر شدن

به گزارش "ورزش سه"، حمید علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس که در شرایطی عجیب از این تیم جدا شد و با انتخاب‌هایی عجیب‌‎تر اکنون خانه نشین شده، مدعی است به زودی شرایط خود برای بازگشت به فوتبال و تجربه لژیونر شدن را تحقق خواهد بخشید.


علی عسگری که فصل را در لیگ دسته اول و تیم گل ریحان البرز آغاز کرده بود، چندی پیش قراردادش را با این تیم نیز فسخ کرد که اینطور توضیح می‌دهد: قبل از شروع نیم فصل دوم لیگ یک قراردادم را با تیم گل ریحان البرز فسخ کردم. فعلا مربی خصوصی دارم و به صورت شخصی تمرین می‌کنم که آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم و بعد از اتمام مصدومیت مشکلی برای بازگشت به میادین نداشته باشم.


وی در پاسخ به این سوال که طی مدت اخیر تصمیمات عجیبی فوتبال برای آینده‌اش گرفته که منجر به دوری از فوتبالش شده گفت: احتمالا از ایران می‌روم و تلاش می‌کنم فوتبالم را در خارج از کشور ادامه دهم. از اول فصل برنامه‌ام این بود که از ایران بروم و دلیل پیوستنم به لیگ یک هم این بود که در نیم فصل مشکلی برای جدایی از تیم نداشته باشم. اما متاسفانه مصدومیتی که داشتم باعث به هم ریختن تمام برنامه‌هایم شد. کارهای لازم را انجام می‌دهم که انشالله در پایان فصل به تیمی خارجی منتقل شوم. تلاشم این است در خارج از ایران بازی کنم اما اگر این اتفاق هم نیفتاد با قدرت به لیگ برتر برمی‌گردم.


علی عسگری در ادامه گفت: متاسفانه تصمیم‌های اشتباهی که داشتم باعث شد نتوانم انتظارات را برآورده کنم و حتی نتوانستم به انتظاراتی که از خودم داشتم برسم.


وی درباره اینکه آیا در 29 سالگی حضور در فوتبال خارج از ایران می‌تواند برای او میسر شود گفت: هنوز هم برای بازگشت دیر نشده و خرداد ماه تازه 29 ساله می‌شوم و هنوز همه چیز برای من تمام نشده. در این چند سال سابقه بازی در لیگ برتر را دارم و شرایط نسبتا خوبی هم داشتم اما متاسفانه در تیم‌هایی بازی کردم که به چشم نیامدم و دیده نشدم.


وی ادامه داد: شاید برای پیشرفت دیر باشد اما برای فوتبال بازی کردن دیر نشده‌است. متاسفانه فوتبال ایران شرایط خوبی ندارد و در این چند سال با وجود اینکه در لیگ بودم دیده نشدم. مسائل حاشیه‌ای زیادی از جمله هواداران، رسانه‌ها، لیدر‌ها و ... در فوتبال ایران وجود دارد که در این سال‌ها خودم را درگیر این مسائل نکرده‌ام.


علی عسگری در ادامه گلایه‌هایش گفت: در ابتدای فصل هم پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتری داشتم که اتفاقا پیشنهادات خوبی هم بود ولی چون نمی‌خواستم اتفاقات این سه سال برایم تکرار شود تصمیم جدی داشتم که به خارج از ایران منتقل شوم. متاسفانه در این سال‌ها و حتی در فصل قبل عملکرد خوبی داشتم. در بازی برابر استقلال نیز موفق شدم یکی از سه گل برتر فصل را به ثمر برسانم اما تیم‌هایی که در آن‌ها بازی کردم زیاد مطرح نبودند و باعث شد عملکردم به چشم نیاید. برنامه اصلی من برای انتقال به خارج از ایران بود ولی متاسفانه مصدومیتی که داشتم برنامه‌های من رو به هم ریخت و دارم خودم را آماده می‌کنم که فصل بعد به تیم خوبی منتقل شوم.


وی در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی دارد یا فقط این تصمیم شخصی اش است گفت: قبل از شروع فصل صحبت‌هایی با چند تیم داشتم اما مصدومیتم اوضاع را به هم ریخت. به دنبال انتقال به یک لیگ و تیم خوب هستم و اگر این اتفاق رخ ندهد با قدرت به لیگ برتر برمی‌گردم.

 

علی عسگری در مورد افت بازیکنانی که از پرسپولیس و استقلال جدا می‌شوند و به هم ریختن آن‌ها از لحاظ روحی گفت: شرایط من نسبت به بقیه بازیکنان خاص‌تر بود چون از 17 سالگی در پرسپولیس بودم و 8 سال برای پرسپولیس به میدان رفتم که به بازی برای پرسپولیس کاملا عادت داشتم. از طرفی جدایی من از پرسپولیس با فوت هادی نوروزی همزمان شد و این اتفاق باعث شد کاملا از فوتبال دلسرد شوم. ولی برای سال آینده برنامه خوبی دارم و انشالله با یک انتخاب خوب دوباره خودم را نشان می‌دهم.


وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمانی دو فصل گذشته را تکرار کند گفت: عملکرد پرسپولیس در نیم فصل دوم را مناسب ندیدم و با توجه به حریفان قوی که در صدر جدول دارند برای تکرار قهرمانی آقای برانکو باید شرایط تیم را تغییر دهد. امیدوارم پرسپولیس زودتر به خودش بیاید و بتواند قهرمانی فصل‌های گذشته را تکرار کند چون به پایان لیگ نزدیک می‌شویم و جبران امتیازات از دست داده سخت خواهد شد.


مدافع و هافبک سابق پرسپولیس درباره دربی فروردین دو تیم نیز گفت: از لحاظ روحی شرایط دو تیم تقریبا یکسان است. اما دربی بازی است که به آمار و ارقام قبل بازی ربطی ندارد و وقتی وارد زمین میشی همه چیز می‌تواند تغییر کند. تیمی که بتواند بهتر خودش را در زمین جمع کند برنده این بازی خواهد بود.

دیدگاه‌ها