کد خبر : 1596840 | 15 اسفند 1397 ساعت 18:58 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات مالی داشتیم و حمایت نشدیم

اکبری: گفته بودم سایپا به روزهای اوج می‌رسد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: گفته بودم که چهره واقعی تیم سایپا را باید درمرحله پلی‌آف ببینید.

اکبری: گفته بودم سایپا به روزهای اوج می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال سایپا که در مرحله گروهی لیگ برتر والیبال در رده هفتم قرار گرفته بود، در مرحله پلی آف دست به غول کشی زد و در همان دور نخست پیکان را از پیش رو برداشت.


شاگردان پیمان اکبری در مرحله نیمه نهایی هم کاله را با هدایت بهروز عطایی در 2 دیدار متوالی شکست دادند و راهی فینال شدند.


سرمربی تیم والیبال سایپا بعد از صعود نارنجی پوشان به فینال گفت: به تیم کاله خسته نباشید می‌گویم، ما واقعاً دو بازی سخت مقابل این تیم داشتیم. در بازی اول از هواداران خود کمک می‌گرفتند و ما خیلی سخت نتیجه گرفتیم. با این حال خوشحالم که بازی اول را بردیم و با روحیه بهتر در بازی دوم حضور یافتیم.


وی افزود: من در طول زندگی‌ام هیچگاه به اندازه 5 ماه اخیر در فشار و استرس نبودم. ما مشکلات مالی و حاشیه‌ای بسیار زیادی داشتیم و واقعاً حمایت نشدیم اما بازیکنان من همه چیز را فراموش کردند و تنها روی بازی تمرکز داشتند، به جرات می‌توانم بگویم که بین 8 تیم راه‌یافته به پلی‌آف ما آخرین تیم از نظر مالی بودیم. ما در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکردیم و پس از اضافه شدن بازیکنانی مثل امیرحسینی و قلی‌زاده نیز به هماهنگی لازم دست پیدا نکردیم. با این حال گفته بودم که چهره واقعی تیم سایپا را باید درمرحله پلی‌آف ببینید و خوشحالم که امروز عملکرد بسیار خوبی در زمین داشتیم. ما در دفاع، سرویس و حمله فوق‌العاده بودیم و می‌توان گفت که نیمی از راه پیروزی را در همان ست اول طی کردیم.


پیمان اکبری در ادامه با اشاره به صعود شهرداری ورامین به فینال گفت: به بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم، آنها مجموعه بسیار خوب و هماهنگی هستند که بدون مشکل مالی و حاشیه‌ای بهترین نتایج ممکن را گرفتند.


سرمربی سایپا درباره برگزاری دیدارهای فینال به میزبانی تبریز بیان داشت: تبریز امتحان خود را پس داده است و همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. از ابتدا قرار بود در تهران یا در یکی از شهرهای بیطرف فینال برگزار شود که الان هم تبریز به عنوان یکی از شهرهای والیبال خیز کشور انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها