کد خبر : 1597002 | 16 اسفند 1397 ساعت 17:10 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

آبی های خوزستان به سقوط نزدیک شدند؛

اس.خوزستان صفر - پیکان یک؛ همه چیز تحت تاثیر گل روستایی

آبی های خوزستانی هر چند نمایش خوبی داشتند اما بی دقتی در مرکز زمین و استرس در ضربات آخر باعث شد تا پیکان با 3 امتیاز زمین را ترک کند.

اس.خوزستان صفر - پیکان یک؛ همه چیز تحت تاثیر گل روستایی

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی های خوزستان در روزی که سرمربی به همراه نداشتند به دیدار سپیدرود رشت در خانه حریف رفتند. دیداری که در آن ابتدا عقب افتادند و سپس توانستند با به ثمر رساندن دو گل نتیجه نهایی بازی را به سود ثبت کنند. آنها حالا باید در خانه برابر شاگردان فرکی قرار بگیرند.   


   
با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:

 

هفته بیست و یکم لیک هجدهم، جمعه 16/12/97، ساعت 15:30، ورزشگاه غدیر اهواز
داور: علی بای                     کمک ها: جلیل شعرانی و محمد راهی

 

 

استقلال خوزستان

 

فرزین گروسیان، سعید زارع(رامین داوودی 53)، ایوب کلانتری، وحید حمدی نژاد، میثم کریمی، امیرحسین باقرپور، میثم شاه مکوند زاده، ساسان شیرمردی، مصطفی کیانی، مجتبی رمضانی(74 فرید امیری) و وحید خشتان


سرمربی: کریم قنبری

 

 

پیکان

 

مهدی امینی، سید مهران موسوی، محمد قاضی، مهدی مومنی، ماهان رحمانی(62 مگنو باتیستا)، مارکو، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، امیر روستایی(71 عیسی آل کثیر)، سعید واسعی(سعید قائدی فر 90+3) و امیرحسین کریمی

 

سرمربی: حسین فرکی

 

 

کارت زرد:


ماهان رحمانی دقیقه 17  سعید واسعی دقیقه 31  آرمان قاسمی دقیقه 81 از پیکان

سعید زارع دقیقه 31  ایوب کلانتری دقیقه 65 از اس خوزستان

 

 

 

شرح گل:

 

اس خوزستان 0 پیکان 1(دقیقه 26، امیر روستایی): حرکت تند و تیز پیکانی ها موقعیتی فوق العاده برای این تیم به وجود آورد و پاس در عرض مومنی به روستایی رسید و این بازیکن نیز با ضربه ای دقیق دروازه  خالی را باز کرد.

 


 

دقایق حساس:

 

دقیقه 43: پاس خوب واسعی، موقعیت بسیار خوبی را برای تیم پیکان ساخت اما مومنی و قاضی نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند و تکل کیانی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 2+45: ضربه از راه دور کلانتری را امینی به خوبی در یک مرحله مهار کرد.

دقیقه 48: ضربه سر امیرحسین کریمی روی سانتر خوب مهدی مومنی با اختلاف اندکی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 51: همکاری خوب بازیکنان استقلال خوزستان توپ را در محوطه جریمه به رمضانی رساند اما این بازیکن موقعیت عالی تک به تک را از دست داد.

دقیقه 64: ضربه سر زیبای خشتان روی ارسال بازیکنان استقلال خوزستان با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 73: ضربه خشتان از زاویه بسته را امینی دروازه بان پیکان به آسانی مهار کرد.

دقیقه 84: یک موقعیت بسیار خوب برای باقر پور اما باز هم ضربه این بازیکن قبل از ورود به دروازه توسط مدافع پیکان، موسوی به کرنر رفت.

 

 

شرح نیمه اول:


دو تیم با انگیزه های متفاوتی پا به این دیدار گذاشتند و همین موضوع باعث شده بود تا پیکانی ها متفاوت از بازیکنان استقلال خوزستان در زمین حضور داشته باشند و همین اتفاق منتج به گلزنی این تیم در نیمه اول شد اما بازیکنان استقلال خوزستان که بیشتر زمان مسابقه توپ را در اختیار داشتند، با شکست به رختکن رفتند.

 

 

شرح نیمه دوم:


در نیمه دوم هم شرایط تفاوت زیادی با نیمه اول نداشت. آبی های خوزستانی که به گل نیاز داشتند، سراپا حمله شدند و موقعیت های زیادی ساختند اما بی دقتی آنها در کنار عملکرد خوب مدافعان میانی باعث شد تا این تیم از فرصت های خود بهره ای نبرند و با شکست به این مسابقه پایان دهد. تیم پیکان در این دیدار نمایش خوبی به ویژه در دفاع داشت تا حالا با فرکی شرایط خوبی را تجربه کند.

 

 

بهترین بازیکن:


در روزی که تیم برنده اکثر زمان مسابقه در حال دفاع کردن بود، مهران موسوی مدافع این تیم نمایش خوبی داشت و توانست به خوبی مهاجمان حریف را کنترل کند. موسوی در دقایق پایانی نیز موقعیت تک به تک استقلال خوزستان را قبل از ورود به دروازه برگرداند تا به این ترتیب امضای او پای این برد باشد.

 

خلاصه دیدار استقلال اهواز 0 - پیکان 1

دیدگاه‌ها