کد خبر : 1597146 | 17 اسفند 1397 ساعت 09:14 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: علت تعویض پریشیچ فقط خستگی بود

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر میلان، بعد از تساوی بدون گل تیمش در خانه آینتراخت فرانکفورت، از پاسخ دادن به سوال‌های درباره ایکاردی طفره رفت ولی گفت تنها دلیل تعویض پریشیچ، خسته بودن او بوده.

اسپالتی: علت تعویض پریشیچ فقط خستگی بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی دیروز در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به آلمان رفته و در خانه آینتراخت فرانکفورت مقابل این تیم صف‌آرایی کردند. اینتر در دقایق ابتدایی این بازی صاحب یک پنالتی شد که بروزوویچ در گل کردن آن ناکام ماند تا اینتر از این بازی با یک امتیاز به خانه‌اش برگردد. این نتیجه برای اینتر چندان دلخواه نیست چرا که شاگردان اسپالتی نتوانستند در خانه حریف گلی به ثمر برسانند.

 

اسپالتی بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من به عنوان مربی باید دائم به اتفاقاتی که در تیم می‌افتد فکر کنم و به اینکه چطور می‌توانم از بازیکنانی که در اختیار دارم بهترین استفاده را ببرم. ولی همیشه اتفاقاتی می‌افتد که دست و بال مربی را می‌بندد. همین امروز ما بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم و حتی در خط میانی با مشکل مواجه بودیم".

 

1388657

 

سرمربی اینتر در پاسخ به سوالی درباره پریشیچ گفت:" من در پایان نیمه اول با پریشیچ صحبت کردم. می‌دانستم که او با مشکل خستگی روبرو است و  خودش هم این را تایید کرد. ما معتقدیم که تعویض او در بهترین زمان ممکن انجام شد و او خیلی زود این خستگی را پشت سر خواهد گذاشت. پریشیچ فوق‌‌العاده قوی است و مشکلات عضلانی خیلی زود بهبود پیدا می‌کنند".

 

اسپالتی سعی می‌کرد به سوال‌های درباره ایکاردی جواب ندهد ولی در نهایت درباره او گفت:" من ایکاردی را ندیده‌ام. فقط چند روز پیش بود که با هم صحبت کردیم. پزشک او می‌گفت که ایکاردی در حال پشت سر گذاشتن پروسه درمان است".

 

 

دیدگاه‌ها