کد خبر : 1597149 | 17 اسفند 1397 ساعت 09:49 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه اختلاف اینتری ها بر سر ضربات پنالتی(عکس)

اینتر میلان دیشب در بازی با آینتراخت فرانکفورت یک پنالتی بدست آورد که توسط مارسلو بروزوویچ هدر رفت اما چانه‌زنی‌های پریشیچ و بروزوویچ برای زدن این پنالتی در ایتالیا خبرساز شده است.

ادامه اختلاف اینتری ها بر سر ضربات پنالتی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میلان دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، به فرانکفورت رفت تا در مقابل آینتراخت قرار بگیرد. بازی با وجود تلاشهای هر دو تیم با نتیجه 0-0 ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 22 بازی داور در سوت خود دمید و برای اینتر اعلام پنالتی کرد. داور معتقد بود مدافع فرانکفورت در محوطه جریمه روی لائوتارو مارتینز بازیکن اینتر مرتکب خطا شده و در نتیجه یک پنالتی باید به اینتر تعلق بگیرد.

 

1388666

 

اما این پنالتی که در نهایت توسط بروزوویچ به گل تبدیل نشد در ایتالیا خبرساز شده است. پیش از زدن پنالتی جر و بحث و چانه‌زنی پریشیچ و بروزوویچ برای زدن این پنالتی که در تصاویر تلویزیونی مشخص بود باعث تعجب فوتبالدوستان و هواداران اینتر شد.

 

1388667

 

درحالیکه بروزوویچ توپ را به دست گرفته بود تا روی نقطه پنالتی بکارد، ایوان پریشیچ به سمت او رفته و اصرار داشت خودش پشت ضربه پنالتی بایستد. اما در نهایت پریشیچ با وجود اصرارهایش ناکام ماند و بروزوویچ پشت توپ ایستاد.

 

1388665

 

ولی این کوین تراپ، دروازه‌بان فرانکفورت بود که با یک واکنش سریع توانست توپ بروزوویچ را به بیرون بفرستد تا اینتر یک فرصت گلزنی طلایی را از دست بدهد.

 

1388659

 

بعد از هدر رفتن پنالتی، پریشیچ بار دیگر به سراغ بروزوویچ رفت و با او صحبت کرد. به نظر می‌رسید پریشیچ که از سماجت برووزیچ برای زدن پنالتی ناراحت شده بود، حالا قصد داشت عدم موفقیت او را به رخش بکشد. در نهایت درگیری لفظی دو بازیکن بیشتر ادامه پیدا نکرد و هر دو بازیکن اینتر به بازی ادامه دادند.

 

1388661

 

 

دیدگاه‌ها