کد خبر : 1597188 | 17 اسفند 1397 ساعت 12:53 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی و تغییرات نجات بخش (عکس)

پیکان با کسب سه امتیاز بازی هفته بیست و یکم برابر استقلال خوزستان با 23 امتیاز به رده نهم رسید.

به گزارش" ورزش سه"، پیکان روز پنجشنبه در یک بازی دشوار میهمان تیم استقلال خوزستان قعرنشین جدول رده بندی بود و حسین فرکی توانست در سومین دیدار اخیر همراه پیکان هفت امتیاز به دست بیاورد. سه امتیازی که پیکان را به رتبه نهم رساند و با توجه به بازی عقب افتاده اش ، می تواند امیدوار باشد که به جایگاه بهتری هم برسد.

 

1388718

 

فرکی که در هفته های اول حضورش نتایج خوبی با پیکان نگرفته بود آرام آرام ترکیب مورد نظر خودش را پیدا کرده و با تزریق بازیکنان جدید و جوان به تیمش توانسته نتایج خوبی بگیرد. سه امتیاز بازی خارج از خانه می تواند در ادامه راه کمک زیادی به پیکان بکند.

 

1388719

 

فرکی در هفته های اخیر با تغییراتی که به خصوص در بخش دفاعی و هافبک تیمش ایجاد کرد توانست تیمش را به انسجامی برساند تا در سه هفته گذشته دو برد و یک تساوی کسب کند.

 

 

1388720

چهره هایی چون امیرروستایی ، مهران موسوی، سعید واسعی و مهدی امینی با اضافه شدن به ترکیب پیکان توانسته اند نتایج خوبی را برای تیمشان رقم بزنند. پیکان با ادامه این روند و در صورتی که به بردن عادت می کند می تواند در ادامه حریف خطرناکی برای هرکدام از تیم های لیگ باشد. این تیم حالا یک رقیب جدی برای تیم هایی است که چشم به رتبه های چهارم تا هفتم دوخته اند. پیکان در هفته بیست و دوم یک بازی خانگی برابر یکی دیگر از تیم های پایین جدولی به نام صنعت نفت آبادان دارد.

دیدگاه‌ها