کد خبر : 1597358 | 17 اسفند 1397 ساعت 21:21 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

میداوودی:

بازی‌های رو در رو قهرمان لیگ را تعیین میکند

میداوودی با تبریک به استقلال معتقد است می توانستند در این بازی حداقل یک امتیاز را بگیرند .

 بازی‌های رو در رو قهرمان لیگ را تعیین میکند

به گزارش "ورزش سه"، میلاد میداوودی که سابقه حضور در تیم استقلال را دارد ودرمدتی که دراین تیم حضور داشت خاطرات خوبی ازخودش در این تیم به جای گذاشته است  و به همین علت او همیشه در تهران  مورد تشویق تماشاگران استقلال قرارمی گیرد. وی درهمین خصوص اظهار داشت:« من بعد ازیکی دو سال بود که به آزادی برگشته بودم و واقعا از همه هواداران ممنونم که ازمن حمایت کردند ومن راهمیشه دوست داشتند .»


وی درادامه افزود:« امیدوارم در آن سال هایی که در استقلال بودم توانسته باشم دل هواداران را خوش کرده باشم، ولی متاسفانه از استقلال دور شدم.»


میداوودی درباره شرایط بازی گفت:« در مورد بازی هم می خواهم بگویم که دو سه موقعیت خوب داشتیم وحداقل می توانستیم که یک تساوی را به دست بیاوریم اما بازیکنان ما جوان هستند و استادیوم آزادی هم شرایط خاص خودش رامی طلبد و به هر حال  فوتبال همین است. به استقلال و هوادارانش تبریک می گویم وامیدوارم درآینده ما هم بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم تا جزو تیم های تک رقمی جدول باشیم.»


وی درباره نحوه عملکرد داوری گفت:« نه، داوری مشکل خاصی نداشت اما داور خصوصا درنیمه اول بیشتر سوت می زد وگرنه مشکل خاصی نبود.»


کاپیتان اول نفت مسجد سلیمان درباره شرایط استقلال  و احتمال قهرمانی این تیم هم بیان کرد:«  خب به هر حال من دوست دارم که استقلال قهرمان شود، اما شرایط دربالای جدول به نحوی است که هرتیمی بتواند بازی رو به رو را ببرد می تواند به مقام قهرمانی دست پیدا کند. با توجه به بازی های خوبی که استقلال ارائه می دهد فکر کنم استقلال بتواند به قهرمانی دست پیدا کند. هرچند من فکر می کنم ما امروز خیلی خوب بازی کردم و می توانستیم لا اقل یک امتیاز را بگیریم.»

 

دیدگاه‌ها