کد خبر : 1597530 | 18 اسفند 1397 ساعت 16:40 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان با صدای بلند حسرت خورد

نفت مسجد سلیمان درحالی بازی را مقابل میزبانش استقلال تهران واگذار کرد که شاید استحقاق این شکست را نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتر دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه بزرگ آزادی به مصاف هم رفتند که استقلال در این بازی توانست با گل زودهنگام علی کریمی  به اولین و آخرین گل خود دراین بازی برسد.


 شاید تصور همه بعد از گل اول در دقیقه 8 بازی این بود که استقلال می تواند با گل های زیادی این دیدار را به پایان برساند؛ اما داستان با تصور قاطبه مردم تفاوت زیادی داشت. شاید اگر هیثم هاشمی زاده مهاجم جوان اهوازی  نفت ، کمی با دقت تر یا حتی کمی خوش شانس تر بود امروز نفت مسجد سلیمان با دریافت یک امتیاز بسیار با ارزش از تهران در مقابل تیم اوج گرفته استقلال، علاوه برتقویت اعتماد به نفس تیمش، معادلات  بالای جدول را هم کمی تغییر می داد. اما  قرار بود پاشنه در به مراد سید حسین حسینی بچرخد.  کسی که در این فصل روزهای سختی را سپری کرده بود.


 مرزبان در خصوص تعطیلی تمرینات این تیم پیش از مسابقه، اصرار داشت اجازه بدهند که بعد از بازی درخصوص کیفیت تیم او صحبت شود. شاید هر مربی دیگری قبل از شروع بازی تعطیلی تمریناتش را بهانه‌ای برای نگرفتن نتیجه احتمالی قرار می‌داد.


مسجد سلیمان بعد از دریافت گل اول و آخراین دیدار، اجازه پیش روی چندانی به مثلث خطرناک آفریقایی استقلال نداد و حتی در طول بازی تا حدی جریان بازی را نیز در دست گرفت.

 


 مرزبان علی رغم شناخت خوبی که از استقلال در این بازی داشت اما نتوانسته بود ضعف گلزنی تیمش را حل کند و این تیم، همچنان آماده در فاز دفاعی و نا مطمئن در بخش هجومی نشان می‌دهد.


عکس العمل مرزبان بعد از به هدر رفتن مصاف تک به تک بازیکنش در دقیقه 80  حاکی  از میزان ناراحتی این مربی در آن لحظه بود که می دانست تا پایان بازی چنین موقعیتی نصیب تیمش نخواهد شد.


به هر حال نفت مسجد سلیمان باخت؛ اما سزاوارانه باخت،همانطورکه ممکن است سزاوارانه  سقوط کند.


تا پیش ازاینکه این اتفاق  تلخ شامل حال این تیم محبوب بختیاری ها شود، بازیکنان نفت باید گل زدن را تمرین کنند و درغیراین صورت ادامه لیگ برایشان سخت تر از این  مقطع از زمان خواهد شد.

دیدگاه‌ها