کد خبر : 1597545 | 18 اسفند 1397 ساعت 17:24 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با وایادولید

واکنش سولاری به احتمال اخراج از رئال

بسیاری معتقدند که سانتیاگو سولاری پس از بازی با وایادولید از کار برکنار خواهد شد.

واکنش سولاری به احتمال اخراج از رئال

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف در سه جام طی تنها شش روز، به نظر کار سانتی سولاری در رئال تمام شده است. سران باشگاه به دنبال متقاعد کردن زیدان برای بازگشت هستند و مذاکره با مورینیو نیز به صورت موازی پیش می رود. در این مورد قرار است تا دوشنبه تصمیم گیری نهایی انجام شود.

رئال فردا از هفته 27 لالیگا میهمان وایادولید است و برای خروج از بحران، نیاز حیاتی به برد دارد.

 

 

1389111

 

 

سانتیاگو سولاری که امروز با کمی تاخیر در نشست خبری حاضر شد، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد وضعیت تیم گفت:« تیم خوب تمرین کرده است و باید بگویم از زمانی که من در راس کار هستم، اکثر بازیکنان در بهترین فرم کار کرده اند و آنهایی که تعهد لازم را نداشتند، به خودشان این مساله را گفته ام.»

 

سرخیو راموس:« او فردا با ما سفر خواهد کرد؛ هرچند که محروم است. اینکه سرخیو تیم را همراهی می کند، اتفاق بسیار خوبی است.»

 

ایسکو پس از اینکه از فهرست بازی با آژاکس خط خورد، راهی منزل شد و با هم تیمی هایش به ورزشگاه نرفت. او البته به خاطر این حرکت، ابراز ندامت کرده اما گویا تنبیه انضباطی برایش در نظر گرفته شده است. 

سولاری در این رابطه نیز گفت:« هر تصمیم انضباطی یک موضوع داخلی است. تصمیمات ورزشی مثل همیشه اتحاذ می شود و تغییری نکرده اند. برای اینکه بازیکنی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، ابتدا باید در فرم بدنی خوبی باشد.»

 

احتمال برکناری:« من فقط به زمان حال فکر می کنم. همه ما روزی هستیم و روزی می رویم. به خصوص نیمکت مربیگری رئال که برای هیچکس همیشگی نیست. من فعلا فقط به بازی با وایادولید فکر می کنم. در مورد آینده این من نیستم که باید تصمیم گیری کنم. من مربی هستم و باید بهترین عملکرد را از خودم نشان دهم و همه توانم را برای پیشرفت تیم بگذارم.

قطعا الان در روزهای خوب مان نیستیم. از روز اول همه توانم را گذاشته ام و مثل همیشه نگاهم به بازی بعدی است و نه هیچ چیز دیگر.»

 

جلسه با بازیکنان، دلیل تاخیر در کنفرانس خبری:« هر چیزی در رختکن اتفاق می افتد، همان جا می ماند. صحبت با بازیکنان یک اتفاق عادی است. ما نه فقط در روزهای بعد که در روزهای خوب نیز در مورد خیلی مسائل باهم حرف می زنیم. قطعا صحبت از نقاط ضعف در روزهای خوب، کار دشواری است؛ ولی این کاری است که همیشه انجام داده ایم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها