کد خبر : 1597546 | 18 اسفند 1397 ساعت 17:26 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

کارون اروند خرمشهر 0 گل گهرسیرجان 0؛

لیگ‌یک/ صدرجدول دست نخورده باقی ماند

ادامه همین روند طی دو سه هفته آینده از سوی شاگردان وینکو بگوویچ می تواند آنها را به طور کلی از صعود به لیگ برتر دور کند.

لیگ‌یک/ صدرجدول دست نخورده باقی ماند

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر دو تیم صدر جدولی و انتهای جدولی گل گهر سیرجان و کارون اروند در خرمشهر به مصاف هم رفتند که این مصاف در پایان نه برای شاگردان وینکو و نه برای شاگردان هومن افاضلی، رضایت بخش نبود.

 

وینکو بگوویچ و شاگردانش طی شش بازی اخیر و پس از پیروزی مقابل نود ارومیه که در تاریخ 4 بهمن ماه یعنی بیشتر از یک ماه قبل ثبت شده، 5 تساوی و یک شکست سنگین مقابل مس رفسنجان را به دست آورده؛ آنها البته باید مدیون تیم های پایین تر از خود هم باشند که هرچند فاصله خوب ایجاد شده با گل گهر را کم کردند ولی هنوز نتوانسته اند از این تیم سبقت بگیرند.
گل گهرسیرجان حالا و پس از انجام 24 بازی، 44 امتیاز کسب کرده ولی یک تیم 43 امتیازی یعنی شاهین شهرداری بوشهر با عبدالله ویسی را پشت سر خود می بیند و چهار تیم 38 امتیازی هم پشت سر آنها هستند تا در صورت ادامه همین روند، جای این تیم را در صدر جدول بگیرند.

 

سوی دیگر این مسابقه شاگردان هومن افاضلی بودند که اصلا دوست ندارد پس از سقوط با تیم نفت تهران با کارون اروند هم یک سال بعد از لیگ دسته اول به دسته دوم سقوط کنند؛ البته آنها اکنون 23 امتیازی هستند و دو تیم خونه به خونه و شهرداری ماهشهر را به ترتیب با 22 و 19 امتیاز پایین تر از خود می بیند ولی فاصله زیادی با سقوط ندارند.

گفتنی است در لیگ یک امسال یک تیم به دسته پایین تر سقوط می کند، چرا که پیش تر دو تیم سیاه جامگان و نفت تهران به دلیل مشکلات مالی منحل شدند.

دیدگاه‌ها