کد خبر : 1598187 | 21 اسفند 1397 ساعت 11:14 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

شوک به ملوان؛ ممی و مازیار خداحافظی کردند

در ساعاتی که مریم ایراندوست، سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان در صفحه شخصی اش از هواداران خواست به تیم کمک مالی بکنند تا سرپا باقی بماند اتفاق شوک آوری هم در تیم آقایان رخ داد.

شوک به ملوان؛ ممی و مازیار خداحافظی کردند

به گزارش "ورزش سه"، محمد احمدزاده و مازیار زارع، سرمربی و مربی تیم در واکنش به بی‌توجهی مدیران باشگاه به وضعیت تیم از ملوان خداحافظی کردند و دیگر قصد حضور در تمرینات را ندارند! این در حالی است که ملوان بعد از آمدن ممی متحول شده و دیگر آن تیم قعر جدول نیست و با نتایج خوبی که در دور برگشت بازی ها گرفته حتی قابل پیش بینی است که به جمع تیم های بالای جدول بپیوندد.

 

البته دغدغه مالی همیشه در ملوان وجود داشته جز در روزهایی که که زیر پوشش سازمان منطقه آزاد انزلی بود. سازمانی که اگر دوباره ملوان را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد می تواند موجب بازگشت این تیم به لیگ برتر شود. خلاصه اینکه اینروزها حال و هوای ملوان بارانی است. مریم ایراندوست در صفحه شخصی اش به هواداران شماره کارت داده تا هزینه های سفر تیم به شهرستان ها مهیا شود و تیم مجبور به کناره گیری از بازیها نشود. تیم بانوان ملوان در تعطیلات نیم فصل چند بازیکن کلیدی خود از جمله فروغ موری را از دست داده است! وضعیت تیم آقایان ملوان هم درحالی بحرانی است که نسبت به تیم بانوان در اولویت هستند واز سویی در دور برگشت لیگ یک خیلی خوب نتیجه گرفته اند.

 

با ادامه این وضعیت طبیعتا ملوان امیدی برای برنامه ریزی به منظور بازگشت به لیگ برتر نخواهد داشت. متاسفانه در سال های اخیرهمه کسانی که داعیه تیمداری داشته اند و به امید تامین هزینه های تیم به عنوان بخش خصوصی وارد فوتبال شده اند و ملوان را تحویل گرفته اند آهی در بساط نداشتند. وضعیت اینروزها تیم های ملوان گواه این ادعاست.

دیدگاه‌ها