کد خبر : 1598206 | 21 اسفند 1397 ساعت 12:17 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

عنصر مشترک پرسپولیس و السد در جاسم‌بن‌حمد

کریم باقری با سابقه بازی در پرسپولیس و السد، امروز چهره ویژه تقابل این دو تیم خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، یکی از جذابیت های تقابل پرسپولیس و السد، حضور کریم باقری روی نیمکت این تیم است. کریم باقری که یکی از اساطیر فوتبال ایران و پرسپولیس محسوب می‌شود، در ۴ سال اخیر به عنوان دستیار ایرانی برانکو در تیم پرسپولیس حضور داشته و توانسته مانع از به حاشیه رفتن بازیکنان جوان سرخپوشان پایتخت شود.

 

باقری پس از مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه السد، به این تیم قطری پیوست و در روزهای اوج فوتبالش، برای این تیم بازی کرد. آقا کریم یک فصل در این تیم حضور داشت و موفق شد ۵ گل هم به ثمر برساند اما پس از پایان فصل به پرسپولیس آمد و تا پایان دوران فوتبالش نیز علی رغم پیشنهادات بسیار، پرسپولیسی ماند.

 

او در لیگ قهرمانان عرب ۲۰۰۱ نیز با ۵ گل دومین گلزن برتر مسابقات شد. باقری در همان سال بهترین بازیکن تورنمنت نیز شد. پیش از آن باقری در فصل ۱۹۹۹-۲۰۰۰ نیز مقطع کوتاهی برای السد بازی کرد اما پس از آن راهی چارلتون شد.

 

فصل گذشته حضور او در کشور قطر مورد توجه رسانه های این کشور نیز قرار گرفت. حالا اگرچه رکورد نقل و انتقالات باشگاه السد شکسته شده اما کریم باقری نیز به هر حال جزو مهره های تاریخ ساز این باشگاه است.

 

1389854

 

1389855

دیدگاه‌ها