کد خبر : 1598353 | 21 اسفند 1397 ساعت 18:57 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت نشینی آقای گل پرسپولیس مقابل السد

برانکو ایوانکوویچ در دیدار امشب مقابل السد قطر از سیامک نعمتی روی نیمکت تیمش سود برده است و این در حالی است که این بازیکن دو گل حساس برابر حریف قطری به نام خود کرده است.

نیمکت نشینی آقای گل پرسپولیس مقابل السد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک آماده و شوتزن پرسپولیس در فصل جاری با توجه به ترافیک شکل گرفته بعد از جذب بازیکنان جدید، مقابل السد قطر نیمکت نشین شده است. این بازیکن که در فصل گذشته از سه گلی که پرسپولیس موفق شد برابر السد به ثمر برساند دو گل را به نام خود کرده، بار دیگر فرصت حضور ثابت مقابل این تیم را از دست داده تا سرنوشتی همانند فصل گذشته برای او شکل گیرد.


نعمتی فصل گذشته و در بازی رفت مرحله گروهی نیز مقابل این تیم نیمکت نشین بود و بعد از دریافت سه گل از حریف وارد زمین شد و توانست در آخرین لحظات یکی از آنها را جبران کند. گلی که سهم زیادی در صدرنشینی تیم در این گروه داشت.


نعمتی در بازی مرحله نیمه نهایی و در استادیوم آزادی نیز با گل خود توانست پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند و ناکامی دیگری را به نام السد کند. باید دید در این بازی نیز فرصتی برای نعمتی مهیا خواهد شد تا بار دیگر شم گلزنی خود را به حریف نشان دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها