کد خبر : 1598354 | 21 اسفند 1397 ساعت 19:12 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هافبک بارسا به احتمال انتقال نیمار به رئال

آرتور، هافبک برزیلی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با لیون حاضر شد.

واکنش هافبک بارسا به احتمال انتقال نیمار به رئال

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تساوی بدون گل دور رفت، کار بارسلونا برای صعود آسان نیست اما آرتور معتقد است آنها امید بالایی برای غلبه بر رقیب فرانسوی دارند.

 

آرتور گفت: "ما تمرکز بالایی داریم و می دانیم که بازی کردن در لیگ قهرمانان و عبور از این مرحله بسیار دشوار است. باید مراقب بوده و تلاش کنیم به بهترین شکل بازی کنیم اما بارسلونا امید بالایی به غلبه بر لیون دارد.

 

1387165

 

همه می دانند زمانیکه شما بعد از یک مصدومیت طولانی دوباره بازی می کنید، برای کسب آمادگی کامل نیاز به زمان دارید اما من حالا 100% آماده حضور در ترکیب هستم و در این رابطه باید از زحمات کادر پزشکی بارسا تشکر کنم. بازی کردن در بارسلونا برای من یک رویا بود و انتظار نداشتم همه چیز به این سرعت پیش برود و حالا من بسیار خوش شانسم که بین چنین بازیکنانی حضور دارم.

 

انتقال نیمار به رئال مادرید؟ نیمار بازیکن ارزشمندی است و به عنوان یک دوست، من برای او آرزوی بهترین اتفاقات را دارم. من نمی دانم آیا نیمار در پاری سن ژرمن به بازی کردن ادامه خواهد داد و یا انتقال به باشگاه دیگری را انتخاب می کند اما به هر حال من برای نیمار آرزوی خوشبختی می کنم.

 

حضور در مهمانی نیمار در پاریس؟ من در آن مقطع هیجان زده بودم اما می دانم که کار اشتباهی مرتکب شدم و در زندگی گاهی چنین اشتباهاتی رخ می دهد اما من مسئولیت کار خود را بر عهده می گیرم."

دیدگاه‌ها