کد خبر : 1598641 | 22 اسفند 1397 ساعت 19:47 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش اسپالتی به بازگشت یوونتوس در لیگ قهرمانان

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با فرانکفورت حاضر شد.

واکنش اسپالتی به بازگشت یوونتوس در لیگ قهرمانان


به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی رفت در خانه فرانکفورت با تساوی بدون گل متوقف شد و برای صعود به دور بعدی لیگ اروپا، باید در سن سیرو برای رقیب آلمانی نتیجه خوب بگیرد.

 

1377868

 

لوچانو اسپالتی گفت: ما در مقطع بسیار مهمی  از فصل هستیم و در حال حاضر ما باید تنها در مورد بازی با فرانکفورت تمرکز کنیم، نه میلان یا اتفاقات فصل بعد. هیچ ترفند روحی وجود ندارد اما در برخی بازی ها باید تلاش بیشتری از دیگر مسابقات داشته باشید و دیدار فردا شب نیز یکی از آن دسته بازی هاست.

 

من انتظار عملکرد فوق العاده و چیزی اضافی در سطح فردی داشته و باید عملکردی بهتر از آنچه که تا به حال داشته ایم ارائه دهیم. تصمیمات مهم در چنین مقطعی باید گرفته شود و شما یا صعود می کنید و یا حذف می شوید. این یک بازی دشوار خواهد بود و ما باید بسیار مراقب باشیم تا حریف موفق به گلزنی در خانه ما نشود. اینتر باید شخصیت خود را در این دیدار نشان دهیم اما ما در نیمه اول در فرانکفورت خوب بازی کردیم.

 

صعود یوونتوس به دور بعدی لیگ قهرمانان؟ ماکسی آلگری عملکردی فوق العاده داشت و اگر قرار است ما از یوونتوس الهام بگیریم، باید به شخصیت آنها در چنین دیدارهایی توجه کنیم."

دیدگاه‌ها