کد خبر : 1598977 | 24 اسفند 1397 ساعت 14:14 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی تهاجمی پدیده طبیعی بود 

پیروانی: به بازی بعدی فکر می کنیم نه قهرمانی

نقش امیر حسین پیروانی به عنوان دستیار ایرانی لیکنز در موفقیت های اخیر تراکتورسازی خیلی پر رنگ است به خصوص که او به دلیل تسلط به زبان انگلیسی ارتباط خوبی با سرمربی تیم برقرار کرده است.

پیروانی: به بازی بعدی فکر می کنیم نه قهرمانی 

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین پیروانی بعد از بازی با پدیده که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتورسازی خاتمه یافت در مورد کیفیت بازی گفت: در دور برگشت همه بازی ها سخت است به این دلیل که شناخت تیم ها نسبت به هم بیشتر می شود و بازی ها خیلی نزدیک به هم است. بازی با پدیده هم ازاین قاعده مستثنی نبود. ما در نیمه اول بهتر از پدیده بازی کردیم و علاوه بر گلی که زدیم موقعیت های خوب دیگری را هم برای استفاده به دست آوردیم. اما در نیمه دوم بازی شرایط کمی متفاوت شد. خب این خیلی هم غیر طبیعی نبود. به این خاطر که پدیده موقعیت خود را در خطر می دید و باید به صراحت اذعان کنم که تیم ما را تحت فشار قرار دارد. پدیده بازیکنان سرعتی در فاز حمله دارد و در 20 دقیقه آخر بازی هم با آمدن یونس شاکری در یکی دو صحنه روی توپ های بلند به موقعیت های خوبی رسید و خطرات جدی روی دروازه ما ایجاد شد. آنهایی که به استادیوم آمدند و آنهایی که در خانه بازی را تماشا کردند حتما از یک بازی خوب لذت بردند. این برای ما جای خوشحالی بود. ما در این بازی محکوم به برد بودیم و حتما از نتیجه به دست آمده راضی هستیم. بازیکنان تراکتورسازی در این بازی دونده و با شهامت بازی کردند و به کسب سه امتیاز بازی هم چنان نگاه امیدوارانه ای به آینده داریم. 

 

امیر حسین پیروانی در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی تراکتورسازی در این فصل از بازی ها را چه قدر می داند، گفت: بازی های لیگ برتر همانند دو ماراتن است. ما هر چه به خط پایان نزدیک می شویم باید بهتر توان خود را مدیریت کنیم. 8 هفته دیگر به پایان بازی ها باقی مانده و هر یک از بازی های باقی مانده برای ما حکم فینال را دارد. باید با تمرکز بازی کنیم و همه اعضای تیم باید تلاش خود را مضاعف کنیم. در این صورت می توانیم همانند این بازی در بازی های آتی هم امیدوارانه زمین را ترک کنیم. البته ما در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی کنیم. به بازی بعدی فکر می کنیم. بازی بعدی است که می تواند ما را به قهرمانی نزدیک کند. به واقع ما بازی به بازی پیش می رویم. ضمن اینکه امتیازاتی که در تقابل دیگر تیم ها رقم می خورد می تواند به سود ما باشد. 

 


دستیار لیکنز در پایان بار دیگر از حمایت تماشاگران از تیم تراکتورسازی تشکر کرد و گفت: در جوی که تماشاگران تبریزی و تماشاگران دیگر شهرهای استان در استادیوم ایجاد می کنند همه از فوتبال لذت می برند. نقطه عطف تیم ما ارتباط کادر فنی با بازیکنان از نظر فنی و روحی و روانی است که این موجب شده تا بازیکنان به خوبی تفکرات کادر فنی را در زمین پیاده کنند. ما در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم بطوریکه در 7 بازی دور برگشت تنها یک گل خوردیم و در فاز تهاجمی هم به گونه ای بودیم که در 5 بازی پیروز شدیم. تیم تراکتورسازی شایسته قهرمانی است اما ما باید در 8 هفته باقی مانده بازی به بازی پیش برویم.

دیدگاه‌ها