کد خبر : 1599256 | 25 اسفند 1397 ساعت 16:41 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

انگشت اتهام به سمت داوری نمی‌بریم؛

مرزبان: عادل خودش هم می‌داند روز خوبش نبود

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان می گوید عملکرد داوری در دیدار برابر سایپا طوری بوده که جریان بازی را تحت تاثیر قرار داده است.

مرزبان: عادل خودش هم می‌داند روز خوبش نبود

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد دیدار تیمش برابر سایپا که سه اخراجی در پی داشت و در نهایت با یک گل به سود شاگردان علی دایی خاتمه یافت، عنوان کرد: متاسفانه بعد از اخراجی اول که دفاع وسط ما را اخراج کردند، شرایط بازی به هم ریخت. آن صحنه حتی کارت زرد هم نداشت. با تصمیمی که گرفته شد، بازی بدون حاشیه به جنجال کشید و در این بین یک ضد حمله خوردیم در شرایطی که می توانستم ببریم که راحت از دست دادیم.


مرزبان در ادامه با اشاره به اعتراضاتی که کادر فنی سایپا در طول بازی داشت، تاکید کرد: اعتراضاتی که از طرف تیم سایپا بود واقعا حق داشتند، چون بازی خراب شد. برای این سه امتیاز تمرین کرده بودیم، اما با جنجالی که شروع شد کنترل از دست همه خارج شد. بازیکنان این مشکل را در زمین با پوست و استخوان حس کردند. به خاطر همین بود بازی ای که خیلی ساده می توانست جلو برود، خیلی ساده جنجالی شد.


سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با اشاره به اتحاد بسیار خوبی که در تیمش حاکم است، توضیح داد: بعد از این شکست ما به سه امتیاز نیاز داریم، که باید به آن دست پیدا کنیم ولی در این میان چیزی که به ما قوت قلب می دهد اتحاد خوبی است که بین کادر فنی، هواداران، مدیریت و بازیکنان یعنی 4 رکن اصلی باشگاه برقرار است؛ به خصوص باید تشکر صمیمانه ای لیدرهای تیم داشته باشم که برای ما سنگ تمام می گذارند؛ آنها می دانند که نمی توانیم با امکانات و شرایطی که داریم، بالای جدول باشیم فعلا باید در لیگ خودمان را حفظ کنیم.


مرزبان در مورد عملکرد رضا عادل که در بازی رفت دو تیم هم قاضی میدان بود و قضاوت اعتراض برانگیزی داشت، بیان کرد: انگشت اتهام را به سمت تیم داوری نمی بریم ولی به نظرم داور باید یک مقدار بیشتر با بازیکنان ارتباط انسانی برقرار می کرد. ایشان از داوران خوب ما هستند ولی روز خوبش نبود. برای خودش هم سخت بود. داوران هم مثل بازیکنان و مربیان وقتی بد هستند می فهمند و در آن روز نمی توانند بازی را مدیریت کنند. ایشان ولی داور خوبی است و در ادامه بهتر هم می شود باید خودشان هم بپذیرند که داوری بدی در دیدار میان ما و سایپا داشت.


مربی فصل گذشته سیاه جامگان و شهرداری ماهشهر در مورد مشکلاتی که تیمش این روزها با آنها دست و پنجه نرم می کند، عنوان کرد: ما امسال به لیگ برتر آمدیم. تیم حاشیه های زیادی داشته و دو تا مربی  تا حالا اینجا بوده اند که تیم را ترک کرده اند؛ آقای ویسی و فکری. از امتیاز گیری در هفته های گذشته با توجه به کیفیتی که داشتیم ناراضی هستیم چرا که بازی خوبی مقابل تیم های پرسپولیس، سایپا، نساجی و .. داشته ایم. متاسفانه حق هم می دهم که برخی هواداران از امتیازاتی که گرفتیم، ناراضی باشند اما این قول را می دهم که آرامش را حفظ کنیم و برای موفقیت تیم تلاش کنیم.  


نفت مسجد سلیمان اگرچه نتایج خوبی در هفته های گذشته کسب نکرده ولی کیفیت فوتبالی خوبی ارائه داده؛ مرزبان در این مورد می گوید: البته باید به بازیکنان هم تبریک بگویم که با توجه به شرایط مالی که دارند با شرافت کار می کنند؛ فقط این روزها عدم نتیجه گیری داشته ایم.


مرزبان در مورد اولین حضورش به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان که مقابل سایپا و در ورزشگاه اکباتان بود، عنوان کرد: من وقتی آمدم تیم انتهای جدول بودیم ولی حالا 5 امتیاز با سپیدرود فاصله داریم.
وی در مورد بازی های بعدی نفت مسجد سلیمان که ساده تر از بازی های ابتدایی نیم فصل دوم به شمار می روند، اضافه کرد: فعلا که سپاهان را جلو چشممان داریم ولی چهار بازی خانگی داریم و باید امتیازات را بگیریم. این چیزی است که باید برای آن تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها