کد خبر : 1599361 | 25 اسفند 1397 ساعت 21:49 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال صدر جدول هستیم

تبریزی: داد زدم چون از برد استقلال خوشحال بودم

مهاجم گلزن استقلال می‌گوید که در دربی به دنبال برد هستند تا استقلال را به جایگاه اصلی‌اش یعنی صدر جدول بازگردانند.

تبریزی: داد زدم چون از برد استقلال خوشحال بودم

به گزارش "ورزش‌ سه"،  مرتضی تبریزی مهاجم تیم استقلال تهران بعد از برد برابر نساجی مازندران مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: تیم‌های بالاسر ما همه برده بودند و ما هم باید هر طور شده این سه امتیاز را به دست می‌آوردیم. خدا را شکر توانستیم این بازی سخت را ببریم و سال 97 را با یک برد خوب پشت سر بگذاریم.


وی در خصوص پنالتی که به دست آورد گفت: من موقعی که آمدم ضربه بزنم کتفم به سمت چپ کشیده شد و برخورد شدیدی با گلر داشتم که هنوز هم پای من ورم دارد و صد در صد پنالتی بود.

 

 

تبریزی در مورد شادی گل جالب توجهش نیز گفت: به هر حال خیلی خوشحال بودم که گل زدم. بازی بسیار سختی داشتیم و دوست داشتم گل بزنم و تیم ببرد. گل را که زدم سر همان بود که داد می‌زدم.


مهاجم استقلال در ادامه گفت: همه تیم‌ها خوب شدند و فوتبال ایران پیشرفت داشته؛ اختلاف زیادی بین تیم‌ها نیست. همین که می‌بریم خودش جای شکر دارد.


تبریزی در رابطه با حضور فیکسش در ترکیب استقلال گفت: همه ما تلاش می‌‌کنیم که بتوانیم به تیم استقلال کمک کنیم. ترکیب، تصمیم سرمربی تیم بود و همه تلاش می‌کنیم برای پیراهن بزرگ استقلال. شرایط ما خیلی خوب شده و آن فاصله با تیم‌های صدر جدول جبران شده است. امیدوارم بتوانیم این را ادامه بدهیم و به صدر جدول که جایگاه واقعی ما است بازگردیم.

دیدگاه‌ها