کد خبر : 1599588 | 26 اسفند 1397 ساعت 19:53 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

فردا، رونمایی از قهرمان لیگ برتر والیبال

ورامین با شکست سایپا جبران کرد؛ کار به بازی سوم کشید

شهرداری ورامین با شکست 3 بر یک سایپا در دیدار دوم فینال لیگ والیبال، سرنوشت قهرمانی را به بازی سوم کشاند.

ورامین با شکست سایپا جبران کرد؛ کار به بازی سوم کشید

به گزارش "ورزش سه"، تیم های والیبال سایپا و شهرداری ورامین در شرایطی امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی برای دومین بار در چارچوب فینال لیگ برتر به مصاف هم رفتند که اولین مسابقه چند روز قبل به سود نارنجی پوشان به پایان رسیده بود. شاگردان پیمان اکبری اگر بازی امروز را هم به سود خود به پایان می رساندند، جام قهرمانی را بالای سر می بردند. 


از سوی مقابل شهرداری ورامین که صدرنشینی دور گروهی لیگ برتر را با اقتدار به دست آورده بود، نمی خواست به همین راحتی قهرمانی را از دست بدهد. 


حواشی ابتدای بازی کم نبود. در حالی که هم بازیکنان و هم تماشاگران برای شروع بازی راس ساعت 16 آماده می شدند، چکه کردن آب از سقف سالن باعث شد تا بازی به تاخیر بیفتد. 


مسئولان سالن آزادی با تاکید فدراسیون والیبال بر برگزاری بازی، با قرار دادن یک بنر روی محل چکه کردن آب از سقف موقتا مشکل را حل کردند تا بازی با حدود 90 دقیقه تاخیر آغاز شود. 


این بازی در شرایطی آغاز شد که میهمانان ویژه ای مثل ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی، محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون، افشین داوری سرپرست فدراسیون، مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا، ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال سایپا و... از نزدیک نظاره گر بازی بودند. 


سایپا در ست اول مثل بازی اول با صلابت و شاداب وارد زمین شد و توانست با ارائه یک بازی برتر، 25 بر 20 ست اول را به سود خود تمام کند.

 

1391584


شاگردان محمدی راد که نمی خواستند آخرین فرصت های خود را از دست بدهند، در ست دوم با انگیزه و توان بیشتر وارد زمین شدند. شهرداری ورامین در تمام طول ست از نارنجی پوشان پیش بود، اما شاگردان اکبری به هر نحوی بود، در امتیاز 24 بازی را به تساوی کشاندند. با این حال ورامینی ها توانستند 26 بر 24 برنده ست دوم باشند.


سایپا در ست سوم به هم ریخته نشان می داد، اما از سوی مقابل شهرداری ورامین آماده و با صلابت عمل می کرد. این ست با اختلاف زیاد و با حساب 25 بر 18 به سود ورامینی ها به پایان رساند تا آنها در آستانه پیروزی در این مسابقه و جبران شکست بازی اول قرار بگیرند.


در ست چهارم که فراز و نشیب های زیادی برای 2 تیم داشت، شهرداری ورامین با روحیه بهتری به واسطه برتری در ست های دوم و سوم در زمین حاضر بود. در نهایت هم شاگردان محمدی راد توانستند این ست را با حساب 25 بر 20 به سود خود به پایان برسانند تا در مجموع 3 بر یک برنده این مسابقه شوند.


با این پیروزی شهرداری ورامین شکست بازی اول را جبران کرد و کار را به تساوی کشاند. حالا تکلیف قهرمان لیگ برتر والیبال فردا در همین سالن 12 هزار نفری آزادی با برگزاری سومین دیدار از فینال مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها