کد خبر : 1599628 | 26 اسفند 1397 ساعت 23:14 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاوه رضایی، نظاره‌گر شکست کلوب بروژ

مهاجم ایرانی کلوب بروژ در شب باخت تیمش مقابل رویال ماسکرون نیمکت‌نشین بود.

کاوه رضایی، نظاره‌گر شکست کلوب بروژ

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی‌اُم و پایانی دور اول ژوپیر لیگ بلژیک، تیم کلوب بروژ که مثل دیدارهای اخیرش کاوه رضایی را روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه جان بریدل میزبان تیم رده دهمی رویال ماسکرون بود.

 

کلوب بروژ که در سه هفته گذشته یک تساوی و دو پیروزی متوالی داشت، امشب نتوانست به این روند خوب خود ادامه دهد و با نتیجه ۲ بر یک دیدار خانگی مقابل رویال ماسکرون را واگذار کرد تا با ۵۶ امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم جدول ژوپیر لیگ، دور اول این رقابت‌ها را به پایان رساند.

 

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی کلوب بروژ که پس از پنج مسابقه نیمکت‌نشینی کامل، در دیدار اخیرشان مقابل اوپن حضور تعویضی و ۲۰ دقیقه‌ای در زمین داشت، در دیدار امشب برابر رویال ماسکرون مجددا تا پایان جزو نفرات ذخیره دیده شد و فرصت بازی پیدا نکرد.

 

یاران رضایی در مرحله نهایی ژوپیر لیگ بلژیک و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا باید با تیم‌های خنک، استاندارد لیژ، اندرلخت، خنت و آنتورپ رقابت کنند.

 

در دیگر مسابقه هفته پایانی ژوپیر لیگ بلژیک نیز، شارلروا که علی قلی‌زاده و یونس دلفی را بخاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت، با نتیجه ۲ بر یک مقابل اوپن شکست خورد تا ۴۲ امتیازی بماند و به رده نهم جدول سقوط کند.

دیدگاه‌ها