کد خبر : 1599835 | 28 اسفند 1397 ساعت 11:18 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر به یونایتدی‌ها: به سبک مورینیو بازی می‌کنید!

انتقاد تند اوله گنار سولسشر از شاگردانش بعد از شکست مقابل ولوز و حذف از جام حذفی و متهم کردن آنها به بازی کردن به سبک مورد علاقه سرمربی سابق‌شان، ژوزه مورینیو، در انگلیس خبرساز شده.

سولسشر به یونایتدی‌ها: به سبک مورینیو بازی می‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد، بعد از شکست شاگردانش مقابل ولوز در یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس و حذف غیرمنتظره از این رقابتها، با انتقادی تند و همراه با عصبانیت از شاگردانش مدعی شد آنها طوری بازی کرده‌اند که مطابق سلیقه سرمربی سابق‌شان ژوزه مورینیو بوده. این انتقاد سولسشر که پای مورینیو را بار دیگر به اخبار مربوط به باشگاه منچستریونایتد باز کرده در انگلیس خبرساز شده است.

 

1391934

 

روزنامه انگلیسی سان با افشای این خبر اعلام کرد که سولسشر بعد از بازی مقابل ولوز در رختکن این صحبت‌ها را خطاب به بازیکنانش ایراد کرده و مدعی شده بازیکنان یونایتد به جای اینکه به صحبت‌های او گوش بدهند همچنان طوری بازی می‌کنند که ژوزه مورینیو از آنها می‌خواسته. سولسشر سپس از ستاره‌های یونایتد خواسته در وقفه بازی‌های باشگاهی که به دلیل انجام بازی‌های ملی آغاز شده است از فرصت استفاده کرده و عملکرد خود را تحلیل و آنالیز کنند.

 

1391935

 

سولسشر بعد از شکست مقابل ولوز، در مقابل دوربین‌ها هم اعتراف کرده بود که این شکست برای یونایتد نشان دهنده‌ی یک قدم بزرگ رو به عقب است. سولسشر که دومین شکست پیاپی خود را تجربه می‌کرد بیشتر از این جهت ناراحت بود که جام حذفی را تنها شانس تیمش برای رسیدن به جام در فصل جاری می‌دانست.

 

 

 

دیدگاه‌ها