کد خبر : 1599963 | 29 اسفند 1397 ساعت 09:50 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

خیز قهرمان آسیا برای بلیت المپیک 2020

عنابی ها با ستاره های دوملیتی در راه سفر به توکیو

در روزهایی که قهرمان آسیا اردوی آماده سازی در فیفادی ماه مارچ ندارد ستاره های جوان و دو ملیتی این کشور به تیم المپیک پیوستند.

به گزارش "ورزش سه"، برنامه های فشرده در طی سه ماه آینده باعث شد تا فدراسیون قطر قید برگزاری بازی و اردو در فیفادی ماه مارچ را بزند. تصمیمی که برای استراحت دادن به ستاره های این کشور اتخاذ و مورد توجه اکثریت آنها قرار گرفت تا کمی از فشارها و خستگی های ناشی از دو سال تمرینات و اردوهای فشرده خارج شوند.


با این برنامه زمینه برای اضافه شدن تعدادی از ستاره های جوان و دوملیتی قهرمان آسیا به تیم المپیک قطر فراهم شد تا عنابی ها خیز بلندی برای رسیدن به بلیت سفر به المپیک 2020 بردارند. ستاره هایی همچون بسام الراوی عراقی الاصل، عصام مادیبو گینه ای الاصل همین طور محمد مونتاری سنگالی الاصل از چند روز پیش به اردوی المپیک قطر پیوستند تا برای بازی مرحله اول مقدماتی آماده شوند.


قطر بعد از موفقیت در پروسه قهرمانی آسیا حالا سخت در تلاش است تا با نسلی جدید از بازیکنان دو ملیتی پرورش یافته در آکادمی اسپایر دوحه برای اولین بار بلیت سفر به بازی های المپیک در سال 2020 به میزبانی توکیو ژاپن را دریافت کند، تورنمنتی که حضور در آن می تواند از حیث اعتباری برای میزبان آتی جام جهانی حائز اهمیت باشد.

 

1392097

 

1392096

دیدگاه‌ها