کد خبر : 1600160 | 01 فروردين 1398 ساعت 17:51 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: نمی‌خواستم در مورد گرت بیل ریسک کنم

رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز، دلیل تصمیمش برای استراحت دادن به گرت بیل و دیگر بازیکنان کلیدی تیمش در دیدار شب گذشته مقابل ترینیداد و توباگو را توضیح داد.

گیگز: نمی‌خواستم در مورد گرت بیل ریسک کنم

به گزارش "ورزش سه"، ولز در حالی در این دیدار دوستانه با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید که گیگز از بازیکنانی مانند بیل، آرون رمزی، بن دیویس و جو آلن استفاده نکرد.

اکنون گیگز اعلام کرد با توجه به اینکه ولز یکشنبه آینده در اولین دیدارش در مقدماتی یورو 2020 مقابل اسلواکی قرار خواهد گرفت، به همین دلیل، تصمیم گرفت در این دیدار از این بازیکنان استفاده نکند.

 

1334391

 

او به خبرنگاران گفت:" گرت در سه ماه گذشته، سه بار 90 دقیقه بازی کرد و در تمرینات روز دوشنبه هم حضوری کوتاه داشت. او صبح روز بازی با ترینیداد واقعا خوب تمرین کرد اما با توجه به بازی یکشنبه، ریسک زیادی بود که از او استفاده کنم. این در مورد سایر بازیکنان هم صدق می کند."

با توجه به اینکه اسلواکی امشب در مقدماتی یورو یک بازی مقابل مجارستان انجام می دهد، گیگز امیدوار است که یک روز استراحت بیشتر، در دیدار یکشنبه شب به کمک تیمش بیاید.

" ما در اولین بازی مان از این امتیاز برخورداریم. اسلواکی پنج شنبه بازی می کند و فقط دو روز و نیم وقت دارد. مطمئنا می خواهیم از این امتیاز بهره ببریم؛ چه فیزیکی و چه ذهنی."

دیدگاه‌ها