کد خبر : 1600435 | 03 فروردين 1398 ساعت 21:49 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: از ویرا و پتی متنفر بودم

رایان گیگز، ستاره سابق منچستریونایتد، فاش کرد که رقابت بین شیاطین سرخ و آرسنال در دهه قبل، به کینه جویی شدید بین بازیکنان دو تیم منجر شده بود.

گیگز: از ویرا و پتی متنفر بودم

به گزارش "ورزش سه"، با حضور آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال در سال 1996، این تیم به بزرگترین رقیب منچستریونایتد سرالکس فرگوسن تبدیل شد و این رقابت برای یک دهه ادامه داشت.

در همه این سال ها بازی های دو تیم، حساس ترین دیدارهای فوتبال انگلیس بود که با حواشی مختلف همراه می شد. گیگز که اکنون هدایت تیم ملی ولز را برعهده دارد، فاش کرد که رقابت دو تیم، به دشمنی بین بازیکنان دو تیم منجر شد که دلیل منطقی ای هم برای آن وجود نداشت.

او به دیلی میل گفت:" من آرسنال را دوست نداشتم. من پاتریک ویرا را دوست نداشتم زیرا کثیف بازی می کرد و به قصد کشتن، بازی می کرد. امانوئل پتی را دوست نداشتم چون موهایش بلند بود. دنیس برگکمپ را دوست نداشتم.

 

1392556

 

روبرت پیرس را دوست نداشتم، در حالی که وقتی حالا او را ملاقات می کنید، می بینید که چقدر آدم خوبی است. من حتی به آنها نگاه هم نمی کردم، آنها را نمی شناختم و نمی خواستم هم بشناسم. به خودم اجازه نمی دادم که هیچ یک از آنها را بازیکن خوبی بدانم.

برگکمپ؟ نه، به خودم گفته بود که او به خوبی اریک کانتونا نیست. من واقعا چنین آدمی نبودم اما این در ذهن مان قرار گرفته بود، این نفرت شدید. این کاملا برای ما انگیزه بخش بود.

اما در اعماق ذهن مان می دانستیم که آنها تیم بزرگی هستند و این رقابت برای همین بود؛ عمیق تر از رقابت با لیورپول در آن زمان."

دیدگاه‌ها