کد خبر : 1600536 | 04 فروردين 1398 ساعت 18:01 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت برانکو به تمرینات بعد از دلخوری شدید (عکس)

سرمربی کروات تیم پرسپولیس بعد از اینکه نسبت به عدم پرداخت قراردادش، گلایه شدیدی را به مدیران باشگاه وارد کرد، بر سر تمرینات سرخپوشان حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته برانکو ایوانکویچ با انتشار نامه‌ای خطاب به مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به عدم پرداخت قراردادش در شش ماه اخیر اعتراضات زیادی را وارد کرد و از بدقولی باشگاه نسبت به این موضوع گلایه داشت.


مسئله‌ای که واکنش مدیرعامل این تیم را به همراه داشت و عرب اعلام کرد ظرف ۲۰ روز آینده و پس از تعامل با کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسئله را حل خواهد کرد.


تمرینات پرسپولیس که از چند روز قبل از زیر نظر زلاتکو ایوانکوویچ برگزار می‌شد، از امروز و با بازگشت برانکو تحت نظر سرمربی انجام می‌شود. سرخ پوشان که در حال حاضر رده نخست جدول رده بندی را در اختیار دارند روز دهم فروردین دربی حساس نوروزی را با استقلال برگزار می کنند. جدالی که می‌تواند بر روی قهرمانی اثر گذاشته و تیم برنده یک قدم به سوی بالا بردن جام نزدیک شود.


با این حال به نظر می‌رسد سرمربی موفق پرسپولیس تمام حواشی موجود را کنار گذاشته و با تمرکز کافی و البته جدیت فراوان کار شاگردانش را دنبال می کند تا با آمادگی کامل پا به زمین مسابقه گذاشته و نتیجه ایده آل را برابر رقیب دیرینه خود و البته همسایه جدی اش در جدول لیگ برتر کسب کرده و به هت تریک در قهرمانی امیدوار تر شود.

 

1392663

 

1392664

دیدگاه‌ها