کد خبر : 1600656 | 05 فروردين 1398 ساعت 14:16 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیئت فدراسیون قطر، حامی جدی سعود المحندی؛

آسیاگردی قطری ها برای کسب ریاست AFC

یک هیئت بلندپایه از فدراسیون قطر در روزهای اخیر سفرهایی به کشورهای مختلف آسیا داشته تا برای حمایت نامزد قطری ریاست AFC نظر مثبت فدراسیون های مختلف را جلب کند.

به گزارش "ورزش سه"، هیئت فدراسیون فوتبال قطر به ریاست شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، سفری به کشورهای ازبکستان و قرقیزستان داشت. هدف اصلی این سفر، حمایت از کمپین انتخاباتی سعود المحندی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال قطر و نامزد ریاست AFC بوده است.


سعود المحندی برای ریاست ای اف سی و نایب رئیسی و عضویت هیئت رئیسه فیفا رقابت می کند. تنها رقیب او، شیخ سلمان، رئیس فعلی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.


این هیئت قطری در ازبکستان میهمان امید احمدجانوف، رئیس فدراسیون این کشور بود و تبادل نظر درباره برنامه ها و آینده فوتبال آسیا صورت گرفت. در مورد نقاط مشترکی نیز از جمله رساندن فوتبال آسیا به بالاترین سطح توافق حاصل شد.

 

1392813

 

در قرقیزستان هم قطری ها جلسه ای با 10 نماینده فدراسیون های آسیای میانه داشتند که شامل ایران، افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان بوده است. سعود المحندی در این جلسه برنامه های خود را شرح داده و تجربیات مدیریتی اش را بیان کرده است. او تعهد داده که اگر به ریاست ای اف سی برسد، تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح فوتبال آسیا انجام دهد. همچنین از همه خواست که به شکلی یکپارچه برای موفقیت آسیا تلاش کنند.

 

در پایان این جلسه هدایایی به یادگار از سوی قطری ها داده شد، مثل پیراهن تیم ملی قطر در جام ملتهای آسیا 2019. این پیراهن با شماره 22 به رئیس فدراسیون قرقیزستان اهدا شد که یادآور میزبانی قطر در جام جهانی 2022 است. قطری ها تاکید کردند که این میزبانی برای کل آسیا است و استثنایی ندارد.

 

سفرهای انتخاباتی تیم قطری از پانزدهم ماه جاری با حضور در اردن و لبنان شروع شده است. سپس حضور در کنفرانس کامبوج، جزئی از برنامه آنها بود. کشورهای کویت و عمان هم دیگر میزبانان قطری ها بوده اند.

دیدگاه‌ها