کد خبر : 1600989 | 07 فروردين 1398 ساعت 20:59 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور جلالی در نیم فصل دوم

نساجی شعبه دوم سایپا در قلب مازندران!

تیم نساجی مازندران در حالی برابر سایپا قرار می‌گیرد که چند سرمربی و‌ چند بازیکن آن سابقه پوشیدن پیراهن نارنجی تیم تهرانی را در کارنامه دارند.

نساجی شعبه دوم سایپا در قلب مازندران!

به گزارش “ورزش سه”، از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر عصر فردا تیم نساجی مازندران در بازی خارج از خانه خود برابر سایپا در تهران قرار می‌گیرد و به دنبال این است سال ۹۸ را با امتیاز و دست پر شروع کند.

 

اما با اضافه شدن جلالی به نساجی در نیم فصل دوم باید سرخ‌های مازنی را به نوعی شعبه دوم سایپا بدانیم. سرمربی این تیم قبل از حضور در پیکان بر روی نیمکت مربیگری تیم سایپا می‌نشست و توانست نتایج نسبتا خوبی همراه با این تیم به دست آورد و حالا در تلاش است نساج‌ها را علی‌رغم داشتن مشکلات فراوان به موفقیت برساند.

 

اما جدا از مجید جلالی دو بازیکن تاثیر گذار نساجی هم سابقه پوشیدن پیراهن سایپا را بر عهده دارند. حامد شیری که حالا در قلب دفاع نماینده قائمشهر بازی می‌کند پیش از این چند سال پیراهن نارنجی نماینده تهران را بر تن می‌کرد و جزو بازیکنان با سابقه آن‌ها به حساب می‌آمد و حالا باید مقابلشان قرار گیرد. محمد عباس‌زاده، مهاجم و کاپیتان نساجی هم یک نیم فصل زیر نظر علی دایی در سایپا سپری کرد و با جدایی از این تیم راهی نساجی شد تا صعود به لیگ برتر را تجربه کند. البته این بازیکن دچار مصدومیت است و بعید به نظر می‌رسد به مسابقه با حریف فردای خود برسد.

 

دیدگاه‌ها