کد خبر : 1601511 | 10 فروردين 1398 ساعت 20:10 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی بر فولام

گواردیولا: چهارگانه نباید تمرکز ما را به هم بزند

سیتی امروز توانست با پیروزی 0-2 در زمین فولام بار دیگر به صدر لیگ برتر بازگردد.

گواردیولا: چهارگانه نباید تمرکز ما را به هم بزند

به گزارش "ورزش سه"، دو گل از برناردو سیلوا و سپس سرخیو آگوئرو، سیتی را بالاتر از لیورپول در صدر جدول قرار دادند. پیروزی ای که پس از وقفه بازی های ملی اهمیت فراوانی برای سیتیزن ها داشت. سیتی در حال حاضر شانس قهرمانی در چهار جام را دارد.

 

 

1390133

 

 

پپ گواردیولا درپایان بازی گفت:« ما نباید خیلی به فتح چهارگانه فکر کنیم. این موضوع نباید تمرکز ما را به هم بزند. باید برای پیروزی هر کاری انجام داده و بازی به بازی پیش برویم. مهمتر از هر چیزی پیروزی در بازی های پیش رو است؛ جدای اینکه بازی در چه تورنمنتی در حال انجام است.»

 

پپ در مورد پیروزی بر فولام گفت:« 15 تا 20 دقیقه اول بازی یکی از بهترین نمایش های فصل ما بود. سرعت تیم خیره کننده بود و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. این برد اهمیت بالایی داشت چون کسب پیروزی پس از وقفه بازی های ملی آسان نیست.

پس از دو گلی که زدیم، به اداره بازی پرداختیم و دقایق پایانی بازیکنان کمی خسته شده بودند. اطمینان دارم که در بازی بعدی به فرم همیشگی خودمان بازخواهیم گشت. امروز دی بروین می خواست 90 دقیقه بازی کند ولی کمی خسته شده بود. ما نمی توانیم در لیگ با تنها یازده بازیکن قهرمان شویم و بازیکنان ذخیره بسیار تعیین کننده اند و همه باید در بهترین شرایط باشند.»

 

 

دیدگاه‌ها