کد خبر : 1601657 | 11 فروردين 1398 ساعت 16:50 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: چلسی به ایگواینِ کاملا آماده نیاز مبرم دارد

ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی که تیمش امروز در هفته سی و یکم لیگ برتر به مصاف کاردیف می‌رود می‌گوید آبی‌های لندن در دو ماه باقیمانده از فصل به ایگواین کاملا آماده نیاز مبرم دارند.

ساری: چلسی به ایگواینِ کاملا آماده نیاز مبرم دارد

به گزارش "ورزش سه"، ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل کاردیف، گونزالو ایگواین، ستاره آرژانتینی تیمش را خطاب قرار داد و از او خواست هر چه سریعتر اوج گرفته و در بالاترین سطح برای چلسی بازی کند. ساری تایید کرد که اگر ایگواین نتواند خود را به سرعت با فوتبال انگلیس تطبیق دهد، این ممکن است برای چلسی بسیار زیان‌بار باشد.

 

ایگواین اخیراً با تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرده و گفته بود قصد دارد تمام تمرکز خود را به فوتبال باشگاهی معطوف کند. اما ایگواین از زمانی که به انگلیس آمده و پیراهن آبی چلسی را به تن کرده در 10 بازی‌ای که انجام داده تنها موفق به زدن 3 گل شده است.

 

1389399

 

چلسی امروز در حالی به مصاف کاردیف می‌رود که در رده ششم جدول قرار دارد و امیدوار است بتواند خود را به جمع 4 تیم اول برساند.

 

ساری درباره ستاره آرژانتینی تیمش گفت:" امیدوارم ایگواین در دو ماه آینده در بالاترین سطح ممکن بازی کند. در حال حاضر این از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. ما به گونزالو ایگواینی که در اوج آمادگی است نیاز داریم. ولی می‌دانم که سازگار شدن به شرایط لیگ برتر انگلیس به این سادگی‌ها نیست".

 

1378677

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" سطح این رقابتها با دیگر لیگها متفاوت است. نوع بازی تیمها فرق دارد. به اعتقاد من سازگار شدن با لیگ برتر انگلیس به خصوص برای یک مهاجم خیلی سخت است، همینطور برای یک دروازه‌بان.  شرایط اینجا آنقدر متفاوت است که او به زمان نیاز دارد ولی ما زمان نداریم. فقط دو ماه تا پایان فصل باقی مانده و ایگواین باید در این مدت در بالاترین سطح ممکن برایمان بازی کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها