کد خبر : 1601739 | 11 فروردين 1398 ساعت 22:56 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

نفتM.I.S قورباغه خود را قورت داده است

با پایان دیدار تیم های سپاهان و نفت مسجد سلیمان بازی های سخت و طاقت فرسای شهر اولی ها هم به نوعی به پایان رسید.

نفتM.I.S قورباغه خود را قورت داده است

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان میهمان سپاه اصفهان بود که در پایان نود دقیقه با نتیجه یک بر صفر  تن به شکست دادند .


نفتی ها با متحمل شدن این شکست تعداد بازی های متوالی بدون بردشان به عدد نه رسید و این در حالی است که این تیم در سه بازی متوالی پذیرای شکست می شود.


نفت مسجد سلیمان در این نه هفته اخیر تنها موفق به ثمر رساندن ‌سه گل شده است و می توان گفت حضور مهاجمان بی شماری که دراین تیم وجود دارد هنوز به کار مرزبان نیامده است.  البته این نکته مهم را فراموش نکنیم که این تیم دراین فصل با قرعه بسیارسختی مواجه شده است و بازی مقابل سپاهان آخرین دیدار از پیک سختی بود که این تیم از آن عبور کرد .هرچند این تیم از این گردنه سخت نتوانست  به راحتی عبور کند ( ۵شکست ،۳تساوی ) اما بپذیریم که ازهفته بیست و چهارم  به مراتب کار این تیم ساده تر خواهد بود.


نفت مسجد سلیمان از ابتدای نیم فصل تا این هفته  که هشت دیدار را  سپری کرده ایم و اکنون که در میانه های نیم فصل دوم قرار داریم مقابل تراکتورسازی، استقلال، فولاد، پرسپولیس و سپاهان به میدان رفته است, پس می توان گفت  این تیم به نوعی قورباغه خودش را قورت داده است  و از این هفته تا پایان لیگ به ترتیب باید در برابر ماشین سازی، پدیده مشهد ،استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، سپیدرود رشت، پیکان و ذوب آهن  به میدان برود که به نظر می رسد کار راحت تری داشته باشند.


با توجه به اینکه در لیگ برتر به خصوص در  نیم فصل دوم بازی آسانی وجود ندارد اما به هر حال  بازی کردن در برابر تیم های صدر نشین جدول کار به مراتب سخت تری است آن هم با این رقابتی که در صدر جدول بر قراراست .


این در شرایطی است که این تیم در نیم فصل اول از هفته دهم تا پانزدهم 11 امتیاز گرفت و حالا با اتمام این هشت هفته کابوس وار باید امیدوارانه به جبران نتایج ضعیفشان بپردازند .درغیر اینصورت فاصله 4 امتیازی این تیم با سپید رود رشت اختلافی نیست که رشتی ها نتوانند آن را جبران کنند چرا که آنها  در حساس ترین بازی خودشان در هفته بیست و هشتم  باید به مصاف همین تیم شهر باران بروند که این دیدار 6 امتیازی می تواند حکم یک فینال را برای این دو تیم  داشته باشد .


حالا مرزبان  با اتکا به هوادارنش بایستی شروع کند به جمع کردن امتیازات تا  نتیجه بازی در مقابل  با سپید رود تاثیری در صعود و یا سقوطشان نداشته باشد.

دیدگاه‌ها