کد خبر : 1601788 | 12 فروردين 1398 ساعت 10:37 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوریس: گل لیورپول شانسی بود ولی من اشتباه کردم

هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل لیورپول به اشتباه خود روی گل دوم لیورپول اعتراف کرده و می‌گوید خود را به خاطر دریافت این گل مقصر می‌داند.

لوریس: گل لیورپول شانسی بود ولی من اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در خانه خود آنفیلد در حالی به مصاف تاتنهام رفت که به شدت به کسب سه امتیاز این بازی نیاز داشت تا همچنان در کورس اصلی قهرمانی لیگ برتر بتواند شانه به شانه منچسترسیتی حرکت کند. درحالیکه بازی با نتیجه 1-1 در حال پایان بود لیورپولی‌ها در دقیقه 90 به لطف اشتباه دروازه‌بان تاتنهام هوگو لوریس صاحب گل پیروزی‌ شدند و لوریس بعد از بازی پذیرفت که روی این گل مقصر بوده و اشتباه کرده است.

 

تاتنهامی‌ها تا آخرین لحظات بازی خوشحال بودند که بعد از ارائه یک نمایش خوب در آنفیلد با یک امتیاز به لندن برخواهند گشت. چرا که لوکاس مورا بازیکن این تیم در دقیقه 70 گل اول لیورپول را خنثی کرده بود. اما در دقیقه 90 هوگو لوریس نتوانست ضربه سر آرام محمد صلاح را به درستی دفع کند تا توپ به توبی آلدرویرلد مدافع تاتنهام اصابت کرده و یک گل به خودی فاجعه‌بار، شکست تاتنهام را رقم بزند.

 

1394342

 

دروازه‌بان ملی‌پوش فرانسوی در این باره گفت:" کسی که دروازه‌بان می‌شود می‌داند که چه مسئولیتی دارد. این جور مواقع است که مسئولیت دروازه‌بان کاملا مشخص می‌شود".

 

لوریس در ادامه گفت:" بله البته که از خودم انتقاد دارم و ناراحت هستم. خوبی‌اش این است که ما تا سه روز دیگر یک بازی داریم و الان باید لیورپول را  فراموش کنم و خودم را برای بازی بعدی آماده کنم. به نظرم این بهترین راه برای فراموش کردن این بازی است".

 

1389581

 

لوریس در ادامه اضافه کرد:" من دو بار سعی کردم توپ را بگیرم ولی از بخت بد، توپ درست جایی رفت که به ساق پای توبی برخورد کرد و آنچه که نباید، اتفاق افتاد. روی این صحنه شانس با حریف ما یار بود".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها