کد خبر : 1601823 | 12 فروردين 1398 ساعت 13:11 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لیورپول: با برد تاتنهام نفس راحتی کشیدیم

الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول می‌گوید پیروزی لیورپول مقابل تاتنهام خیال این تیم را از ادامه نبرد قهرمانی راحت کرده و ویرژیل فن‌دایک در این بازی ثابت کرده یکی از بهترین مدافعین دنیا است.

ستاره لیورپول: با برد تاتنهام نفس راحتی کشیدیم

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول که در دیدار دیروز قرمزهای آنفیلد مقابل تاتنهام نمایش خوبی داشت و به گفته بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین بازیکنان میدان بود، بعد از بازی گفت شاگردان کلوپ با این پیروزی خیال‌شان تا حد زیادی از ادامه نبرد قهرمانی لیگ برتر راحت شده. آرنولد همچنین اضافه کرد که ویرژیل فن‌دایک بهترین بازیکن زمین بوده و ثابت کرده چرا یکی از بهترین مدافعین دنیا است.

 

1394387

 

الکساندر آرنولد در پایان بازی درباره نقش مهم فن‌دایک در پیروزی لیورپول گفت:" تاتنهام در اواخر بازی فرصت عالی‌ای برای گلزنی داشت. کمی قبل از اینکه ما گل بزنیم. ویرژیل در آن صحنه نشان داد که چرا یکی از بهترین مدافعین امروز دنیا است. ویرژیل با قدرت تصمیم‌گیری فوق‌العاده‌اش زاویه را آنقدر عالی بست و بازیکن حریف را تحت فشار گذاشت که آن فرصت عالی به گل تبدیل نشد".

 

1394386

 

ترنت الکساندر آرنولد در ادامه گفت:" بعد از این فرصت بود که ما روی دروازه آنها حمله کردیم و با خوش‌شانسی به گل رسیدیم. ولی به هر حال، گلی که به ثمر می‌رسد هر طور که زده شده باشد گل به حساب می‌آید و پیروزی مهمترین چیزی بود که ما از این بازی می‌خواستیم و به آن رسیدیم".

 

ستاره لیورپول در ادامه اظهار کرد:" بازی سختی بود. آنها تیم خیلی خوبی هستند و شاید فکر کنند که استحقاق پیروزی در این بازی را داشته‌اند. بله آنها در دقایق زیادی توپ را بیشتر در اختیار داشتند و حاکم میدان بودند ولی ما نشان دادیم که پیروزی را بیشتر می‌خواهیم و در نهایت به هدف‌مان رسیدیم".

 

دیدگاه‌ها